World of Tanks werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

nick66056

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2011
heey, een tijdje geleden speelde ik heel veel world of tanks, toen ik hem op een dag weer opstarte stond er in beeld, world of tanks werkt niet meer en er stond "er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt.
Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is.".
Ik kwam in een drukke tijd dus ik denk ik laat het maar een tijdje met rust en dan hoor ik vanzelf wat ik moet doen dat hij het weer doet, maar ik wil het nu wel weer spelen maar hij doet het nog steeds niet.
Wat kan er mis zijn met mijn laptop dat hij het niet doet?
Ik heb windows 7 op me laptop.

Met vriendelijke groet,
Nick

Laatst bewerkt door een moderator:
En steeds in een andere folder toch? Je hebt het toch niet elke keer geinstalleerd in dezelfde map?

ooh, bij de installatie heb hij hem waarschijnlijk wel weer in dezelfde map neergezet, dus als ik hem verwijder en ik installeer hem in een andere map dan kan hij het weer doen?

ja, probeer dat eens. In een andere map. Ik had dit probleem enkele weken ook voor, zo heb ik het opgelost

Ik zal het proberen. Bedankt

@nick66056
Gebruik a.u.b. het berichtvenster "snel reageren" of "reageer op vraag" (aan de linkerkant) als je direct op de vorige posting reageert.

zal ik doen.

Ik heb hem opnieuw geïnstalleerd in een andere map, maar weer het zelfde probleem:(
Is er nog iemand die een oplossing weet?

@darksnipertjuh Als hij geen administrator rechten had, kon hij de game al niet installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan