World of tanks

Status
Niet open voor verdere reacties.

CooleColin11

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2011
Hallo,

Ik heb het spel World of Tanks twee keer gedownload maar het werkt niet ik log in op de download en het spel laad maar dan gaat het weg.

Mijn vraag is nu:Wat is er aan de hand en wie kan me helpen???

Gr.Colin

Hier loopt het als een zonnetje. Wat me wel opvalt is dat het spel ondanks de niet al te geweldige graphics toch behoorlijk zwaar is. Kan je pc/laptop het wel aan?

Wat bedoel je precies met verschillende windows? Verschillende versies of verschillende computers?

Als jij nog hardware hebt die 2000 en 95 ondersteund dan zou het probleem wel eens je videokaart kunnen zijn. Welke kaart heb je?

Zou ik niet weten ik weet wel veel van computers hoe je het er moet zetten maar niet met die kaart. ik zit op windows xp de comp dan

Ik heb het nog een keer aan het proberen maar het lukt totaal niet het is hetzelfde hij laad en gaat weer weg

We helpen graag. Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag welke videokaart je hebt. Model en type kun je vinden onder 'apparaat beheer'.

Volg onderstaande stappen om het apparaatbeheer te vinden:

Druk Linksonderin op "Start", vervolgens zie je in hetzelfde venster aan de rechterkant "Deze computer" staan. Druk met je rechtermuisknop daarop, en kies uit het menu "Beheren". Vervolgens kom je in het venster van het Computerbeheer, in het linker rijtje zie je bijna onderin staan "Apparaatbeheer" klik hierop en je kunt je videokaart model en type vinden.

Allemaal erg bedankt voor jullie hulp maar ik hoef dat spel niet meer te spelen zo slecht ingebouwd enzo

Nogmaals erg bedankt voor jullie hulp

oke, bedankt voor het aangeven. Dan hoeven we hier in ieder geval niet meer over te brainstormen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan