world of warcraft blijft installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

fsasfsas

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Beste allemaal

Misschien herkent iemand het probleem en kan me helpen:

Mijn zonen hebben, na eerst de trial gespeeld te hebben, world of warcraft gekocht in de winkel.
Na de volledige installatie (die wel even duurde...) hebben we netjes een icon op de desktop maar zodra we het spel daarmee starten krijgen we na wat automatische downloads, weer het installatiescherm. Dat schiet dus niet op...

Heeft iemand enig idee hoe we dit op kunnen lossen? Het lukt ons niet om in te loggen op het forum van WoW (waarschijnlijk omdat het bestaande account een trial account is?), vandaar dat ik de vraag niet daar stel maar hier.
Ik heb inmiddels officieel technical support aangevraagd ,maar dat kan drie (werk)dagen duren en ze willen het heel graag spelen (vakantie...).

tot nu toe geprobeerd:
- installeren
- deinstalleren en nogmaals installeren
- deinstalleren (helemaal, ook de map verwijderd en de temp leeggemaakt), firewall uitgeschakeld en nogmaals installeren
- idem, nu alles op map in desktop gezet en van daaruit installeren

steeds hetzelfde probleem: als ik het spel start via het icon op de desktop krijg ik eerst een kleiner schermpje (met als titel World of Warcraft v2.1.0.6692), dan gaat ie wat patches downloaden (gaat erg snel) en vervolgens start er een nieuw scherm, namelijk Word of Warcraft installer. En dan zijn we dus weer terug bij af.
Ik heb het spel ook proberen te starten via alle andere .exe files die ik in de c:\program files\world of warcraft map kon vinden maar ook dat werkte niet.

iemand enig idee?
Ik ben al uren bezig maar het lukt me niet en ik zou dan ook graag wat hulp krijgen,

groetjes, Anjo

Er word mij niet helemaal duidelijk of je het spel steeds vanaf cd installeerd of dat je simpelweg de client download van de officiele website.

Op de laatste manier krijg je namelijk de meest recente versie van het spel binnen. Feitelijk koop je alleen de key en game uren in de winkel, de cd is eigenlijk niet eens nodig.

Er word mij niet helemaal duidelijk of je het spel steeds vanaf cd installeerd of dat je simpelweg de client download van de officiele website.

Op de laatste manier krijg je namelijk de meest recente versie van het spel binnen. Feitelijk koop je alleen de key en game uren in de winkel, de cd is eigenlijk niet eens nodig.

Ze hebben het spel gekocht in de winkel, dus installeren we het via een dvd. Volgens de info die je krijgt als je de trial opstart, is dit ook een goede manier. Kopen, installeren en dan het bestaande account upgraden (met de key die op het gekochte manual zit).
We komen echter niet voorbij het installatiescherm...

En als je het nu wel via de client op de website probeert?

Want de dvd die jullie nu hebben is een oudere versie van het spel. Het spel word continu bijgewerkt.

Ik zou het dus ook op die manier eens proberen en de dvd niet gebruiken.

De client: https://us.battle.net/login/login.x.../account/download_wow.html&app=wam&rhtml=true

Je zal wel je inloggevens moeten gebruiken. Of eventueel opvragen mocht je die niet meer weten.

En klinkt misschien stom, maar toch wel het origineel gekocht en niet een uitbreiding?

En als je het nu wel via de client op de website probeert?

Want de dvd die jullie nu hebben is een oudere versie van het spel. Het spel word continu bijgewerkt.

Ik zou het dus ook op die manier eens proberen en de dvd niet gebruiken.

De client: https://us.battle.net/login/login.x.../account/download_wow.html&app=wam&rhtml=true

Je zal wel je inloggevens moeten gebruiken. Of eventueel opvragen mocht je die niet meer weten.

En klinkt misschien stom, maar toch wel het origineel gekocht en niet een uitbreiding?

niet stom hoor... dat heb ik zelf ook al gecontroleerd (je weet maar nooit) maar het is echt de goede versie.

Meteen na je eerste antwoord ben ik zelf op de website gaan kijken naar een recentere download en heb daar een installer gevonden. Ik weet niet of dat dezelfde is die je in je link hierboven aangeeft maar dat kan ik ook even niet nagaan (ik zit nu op een andere pc en de boel is beneden aan het downloaden/installeren) maar het ziet er daar in ieder geval anders uit dan alle voorgaande keren.

Ik heb dus WoW weer gedeinstalleerd en vervolgens een installer via de website (full version) gedownload, deze opgestart en nu is ie bezig met installeren. Het gaat heeeeeeel traag maar het moet nu natuurlijk allemaal via internet gedownload worden ipv vanaf dvd (en dat duurde al best lang...)

Ik heb wel het bestaande account van mijn zonen inmiddels kunnen upgraden via de key die op het gekochte manual stond.

Hopelijk is ie nu een goede versie aan het installeren en kunnen ze hierna inloggen en spelen!
Ik laat zeker nog even weten of het gelukt is! In ieder geval alvast hardstikke bedankt voor het meedenken,

groetjes, Anjo

Geen probleem! Ik speel zelf Guild Wars, een vergelijkbaar spel, maar zonder de kosten per twee maanden. En dat is een vergelijkbare opzet. Heb daar de cd's nog nooit van gebruikt.

Ik hoop dat het nu goed gaat komen! Ik lees het wellicht straks als ik terug ben!

Geen probleem! Ik speel zelf Guild Wars, een vergelijkbaar spel, maar zonder de kosten per twee maanden. En dat is een vergelijkbare opzet. Heb daar de cd's nog nooit van gebruikt.

Ik hoop dat het nu goed gaat komen! Ik lees het wellicht straks als ik terug ben!

Het werkt!
Het downloaden van de patches duurde eeuwen en nog wat gedoe met de firewall en de poorten, maar het spel doet het nu.

heel erg bedankt!

groetjes, Anjo

Super! Dan mag de vraag op opgelost worden gezet. Dat kan links onderin beeld, door te klikken op "vraag is opgelost"!

Dat downloaden duurt inderdaad een eeuwigheid, maar vanaf nu zullen alleen de nieuwste updates worden geinstalleerd en dat gaat een stuk sneller!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan