World of warcraft crashes (blauw scherm)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wowftw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
hallo, ik heb een probleem telkens als ik world of warcraft speel crashed na een tijdje men pc dan krijg ik een blauw foutscherm dat zegt dat er probleem is met men stuurprogramma genaamd nv4_disp heb al de nieuwste rivers gedownload maar krijg nog steeds dezelde crash ik heb een geforce 7500 LE :(

tja

heb je al geprobeer de videodrivers voledig te deinstaleeren voordat je de nieuwe drivers instaleert? en heb je de drivers van iternet of van de cd die bij de videokaart zat

re

ik heb de computer als 1 geheel gekocht en ik weet niet hoe je die drivers deinstalleerd beetje uitleg aub :)

bij je nieiwe pc hoort een cd met de drivers te zitten, je kan de oude deinstaleeren door configuratiescherm/sofware te gaan en dan nvideo stuurprog deinstaleern. of google ff "video drivers deinstaleeren"

t kan ook zijn dat je video kaartgewoon te slecht is voor t spel hoor!

zover kan ik je helpen, hoop dat je dr wat aan hebt

Dus eerst de oude drivers verwijderen.
Als beschreven start - configuratiescherm - programma's - NVIDIA - klik op verwijderen - herstart PC

Hierna start je beeldscherm in een lage resolutie - melding nieuwe hardware gevonden negeren.

Dan naar je gedownloade bestand van NVIDIA - dubbelklikken en aanwijzingen volgen. PC hierna herstarten. Dan scherminstellingen zn aanpassen.

En let op dat je de juiste drivers download (en installeert...;)):

- juiste videokaart
- je besturingssysteem
- 32 of 64 bits (als je dat niet weet kies dan 32 bits)
- en English UK ( dat zijn de internationale drivers)

Succes, Dick

re

ik zal anders even men systeem gegevens tonen zodat jullie kunne zegge welke driver ik moet nemen ik speel het liever op veilig : Naam NVIDIA GeForce 7500 LE
Geïnstalleerde stuurprogramma's nv4_disp.dll
of messchien me een link geve van de page op de nvidia site zodat ik hem direkt kan downloaden zou makkelijk zijn
alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
Je hebt de volgende informatie nodig. (dus niet alleen de info over je videokaart)

Gewoon het menu afwerken op de NVIDIA-site bij "option 1":

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

- juiste videokaart, die weten we: Geforce 7500 LE dus Geforce 7-series
- je besturingssysteem?
- 32 of 64 bits (als je dat niet weet kies dan 32 bits)?
- en English UK ( dat zijn de internationale drivers)

re

ok heb alles gedaan wat je me hebt verteld zit nu nieuwe driver op ik hoop dat crashes niet meer voorkomen nu alleszins bedankt voor de hulp :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan