[World of Warcraft] Laag fps na een tijdje spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

aijaij

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2004
Als ik WoW opstart heb ik iets van 80-100 fps, maar na een tijdje spelen gaat dit langzaamaan naar 30-40 fps. Enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?

Besturingsysteem: Windows 7 65 bit
CPU: AMD Phenom II x4 965 3.40 GHz
RAM: 6,00GB
GPU: Nvidia Geforce GTX 580

Beide geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Na het herstarten van WoW is zijn de fps weer op z'n hoogst.

klinkt anders ook een beetje als een hitte probleem, had dat vroeger met een oude pc, dan liep de fps ook
zwaar terug na een tijdje gamen, heb dat toen opgelost door een zware Zalman heatsink (fan) op mijn
processor te bevestigen. zeg niet dat t dit is, maar t zou kunnen. je kunt hier achter komen door een
gratis programmatje te installeren dat de temperatuur meet van verschillende hardware onderdelen,
(kan helaas enkel wanneer je hardware dit ondersteund). even googelen dus,
succes,

Leon

is 30 tot 40 Fps normaal ook niet goed genoeg om te spelen ? 80 tot 100 is veel , maar is te verstaan aangezien je een gtx580 hebt.

30 tot 40 is inderdaad meer dan genoeg, t schijnt nml dat het menselijk ook niet eens zulke snelle
beeldwisselingen kan waarnemen. dat stopt geloof ik rond de 40, dus of je nu 40 of 100 hebt,
t blijft er hetzeflde uit zien. maar, afgezien daarvan lijkt t me toch raadzaam om dit verder uit te
zoeken, zoals ik al eerder zei, t lijkt mij een hitte probleem.

leon

ik denk ook wat spy zegt dat het gewoon een hitte probleem is
maar ik heb ergens gehord dat je zelfs 30fps dat je het wel nog goed kan zien

Als je gewoon niet lager krijgt dan 30, als je 30 en framedrop hebt is het beeld gewoon bagger.
En het is echt wel mooier als je 90 fps hebt bij vooral groten beeld en op schietspellen, bij WOW heb je niet echt veel nodig ofzo :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan