World of Warcraft Resolutie probleem...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastaglazy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Hallo sinds ik mijn nieuwe Scherm heb, doet world of warcraft nogal raar, elke keer waneer ik de game opstart of een video setting verander gebeurt dit:
wowbug.png

die dikke zwarte randen erom heen :(
ik moet dan steeds weer de resolutie klijner maken en dan weer naar men gewoone resolutie dan is het wel weer goed, maar dit is wel reuze irritant, weet iemand hier iets op :(?
toen ik deze screenshot maakte zaten er geen zwarte randen omheen, ik heb ze prezies neergetekent hoe ze stonden.

P.S ik heb hem met mijn nieuwe scherm op 1920x1080

Zo te zien ondersteund het spel geen Full-HD resolutie. Als er geen optie in het spel is waarmee je de resoluties aan kan passen, dan zul je de resolutie moeten blijven aanpassen :confused:

zoals ik al zij, ik heb hem dus op 1920x1080 reso. staan en dan heb ik die zwarte balken, dan change ik hem naar een lage resolutie en dan weer TERUG naar 1920x1080 en dan doet hij het wel. ik heb trouwens dit probleem ook:
wowbug2.png

zoals je ziet in die rode circletje die ik heb gemaakt, wordt alles een beetje glitchereg,
net alsof je stukjes van een model ofzo achter die model er doorheen komen :P
ik heb dit sinds kort maar het is reuze irritant soms zijn ze veel groter, of hoeken enzo nouja dat staat allemaal wel op het plaatje, iemand een suggestie :P?

zoals ik al zij, ik heb hem dus op 1920x1080 reso. staan en dan heb ik die zwarte balken, dan change ik hem naar een lage resolutie en dan weer TERUG naar 1920x1080 en dan doet hij het wel. ik heb trouwens dit probleem ook:
wowbug2.png

zoals je ziet in die rode circletje die ik heb gemaakt, wordt alles een beetje glitchereg,
net alsof je stukjes van een model ofzo achter die model er doorheen komen :P
ik heb dit sinds kort maar het is reuze irritant soms zijn ze veel groter, of hoeken enzo nouja dat staat allemaal wel op het plaatje, iemand een suggestie :P?

Een heel raar geval, moeilijk op te lossen....:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan