knightfightx
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 nov 2006
Hallo allemaal!
Ik heb het spel WoW geinstalleerd, en als ik het wil spelen, kan ik dat wel, het begin scherm en zo gaat gewoon op een normaal tempo, maar als ik in het spel ben, en het spel speel, is het wel speelbaar, maar hij is gewoon traag. Het beeld is niet soepel of zo, maar struikelt zeg maar, je ziet dat hij een beetje traag is. Ik heb alles op het laagste gezet, en ook op 800x600, en NOG
De Requirements zijn:
Processor: 800MHz or higher CPU. ( ik heb 1.21 Ghz )
RAM: 256Mb or more. Ik heb 640 Mb Ram
Video: GeForce 2 or better Ik heb Geforce 2 MX
Hard Drive Space: 3Gb or more available. Ik heb 160 Gb
DirectX 9.0 or above. Ik heb DirectX 9.0c
Dit zijn mijn grafische gegevens:
Ik heb ALLE Processen uitgedaan, behalve die nodig zijn. Ik heb zelfs game optimizer gebruikt, maar nog nix.
Alvast bedankt mensen!
Nog een ding, ik kon het spel niet gewoon zo spelen, want dan krijg ik een foutmelding dat mijn grafishe kaart niet goed genoeg was, dus had ik achter de path van mijn WoW schortcut dit gezet: -opengl
Dus staat er dit: "C:\Program Files\World of Warcraft\WoW.exe" -opengl
En toen deed hij het wel, maar wel traag ...
Ik heb het spel WoW geinstalleerd, en als ik het wil spelen, kan ik dat wel, het begin scherm en zo gaat gewoon op een normaal tempo, maar als ik in het spel ben, en het spel speel, is het wel speelbaar, maar hij is gewoon traag. Het beeld is niet soepel of zo, maar struikelt zeg maar, je ziet dat hij een beetje traag is. Ik heb alles op het laagste gezet, en ook op 800x600, en NOG

De Requirements zijn:
Processor: 800MHz or higher CPU. ( ik heb 1.21 Ghz )
RAM: 256Mb or more. Ik heb 640 Mb Ram
Video: GeForce 2 or better Ik heb Geforce 2 MX
Hard Drive Space: 3Gb or more available. Ik heb 160 Gb
DirectX 9.0 or above. Ik heb DirectX 9.0c
Dit zijn mijn grafische gegevens:

Ik heb ALLE Processen uitgedaan, behalve die nodig zijn. Ik heb zelfs game optimizer gebruikt, maar nog nix.
Alvast bedankt mensen!
Nog een ding, ik kon het spel niet gewoon zo spelen, want dan krijg ik een foutmelding dat mijn grafishe kaart niet goed genoeg was, dus had ik achter de path van mijn WoW schortcut dit gezet: -opengl
Dus staat er dit: "C:\Program Files\World of Warcraft\WoW.exe" -opengl
En toen deed hij het wel, maar wel traag ...
Laatst bewerkt: