World of Warcraft v. 3.0.1. ''Unable to apply patch''

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Basman

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2010
Berichten
10
Hallo,

Ik heb sins lang een probleem met World of Warcraft, telkens als ik inlog in het spel zegt het: ''Failed to apply Patch. Please try again later. If this problem persists you may have to Reinstall or contact technical support''.
Ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd, en heb overal op internet gezocht maar ik kon niks vinden.
Hoe krijg ik het spel aan de praat ? Hij heeft het nooit eerder gedaan want ik heb net pas een account gemaakt. Het probleem is dus voorgekomen bij de eerste keer dat ik probeerde in te loggen.
Heeft er iemand misschien hetzelfde probleem ? Zo ja hoe heeft hij/zij het eventueel opgelost ?

M.V.G.
The Basman

P.S.: Telkens als ik de launcher open kan hij de ''News Server'' niet vinden.
 
Laatst bewerkt:
Download het op van een torretn site die al patch 4.0.1 is (of 4.1 du net uit is) want wow kun je direct copy pasten
 
Ik heb de repair tool al meerdere keren gebruikt.
Torrents downloaden is voor mij bijna geen optie ( Ik heb internet via satelliet ( 2GB per maand ) ).
Ik heb wel al geprobeert om een Mirror patch naar 3.3.5a te downloaden ( gaat heel sloom ) want het liefste zou ik naar die patch willen om op privée servers te spelen.
Maar ik krijg nog steeds het ''Failed to apply Patch. Please try again later. If this problem persists you may have to Reinstall or contact technical support'' berichtje U.U
 
PRobeer ergens een disc te vinden mishcien via een vriend ofzo en wow spelen met zo'n verbinding zal ook moeilijk gaan aangezien meeste WoW patches al dicht tegen de 500 tot 4gb liggen dus ook een aanrader om wat beter internet te halen maar dat moet je zelf weten ;)

ps: als het officieel is (account) post dan iets op de forums of zoek op de forums van wow www.wow-europe.com of voor US account www.worldofwarcraft.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan