World of warcraft X1700 driver probleem \ plz help

Status
Niet open voor verdere reacties.

thedevil

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2005
Berichten
38
ik was gewoon even wow aan het spelen en toen liept tie vast en kreeg windows stopfout op mijn video driver en eerst kreeg ik zwart scherm omdat tie gewoon mijn video kaart eruit had gegooit en toen deed tie het weer maar met dat blauwe scherm stopfout

ik ben hopeloos ik heb 4 ati drivers 2 asus drivers ook van www.asustreiber.de en van omega software/drivers


plz help
 
En zijn deze drivers allemaal geinstaleerd? Want 1 is genoeg en meerdere kan heel raar uitpakken.

Wat zijn verder de specs van je Pc en de eisen voor het spel?
 
ik weet niet ik heb verschillende achter elkaar geprobeert maar zonder eerst te unistallen en ik denk het te weten er is ergens een driver voor deze laptop want de vorige updates zijn niet opengl en die moet ik hebben
 
Het probleem is alleen dat verschillende drivers installeren, zonder de oude eerst te verwijderen, problemen kan geven.

Ik zou in ieder geval proberen de driver die je nu hebt te verwijderen en vervolgens de nieuwe van de website van de fabrikant te halen.

Maar wat zijn de specs van de laptop en welke videokaart zit erin?
 
ik heb een g2p
-intel core 2 duo
-x1700 512mb 1gb hypermemory
2 gb ram
160gb hardeschijf 7200 rpm
windows xp pro
 
hoe haal je alllllllleeeee drivers er af ik heb gewoon unistal leg me het is uit plz
 
IK HEB ALLE DRIVERS ER AF GEHAALT EN TOEN weer geprobeert en toen werkt het ook niet hij blijft hangen en ik kan wel half life 2 spelen of css
 
Kon je voor dit gebeurde wel WoW spelen? Of is het echt alleen een probleem bij dit spel?

En na alle drivers eraf te hebben gehaalt, heb je daarna wel de nieuwe erop gezet?
 
ja ik kon wel ff spelen alleen niet rond die watervall maar ik ga niet elke keer weer andere pc pakken en alle drivers af gehaalt met driver unistal en daarna weer erop we erh hetzelfde probleem
 
Maar had je ook problemen met andere spellen? Want als dat zo is zou het ook aan de videokaart zelf kunnen liggen.
 
Heb je wow al eens opnieuw geïnstalleerd?
Soms wil dat ook wel helpen, omdat je aangeeft dat je het probleem alleen met wow hebt en niet met andere spellen.
 
ik denk dat het probleem is opgelost ik heb mijn windows opnieuw geinstalled nu doet tie niet raar bij die waterval maaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrr hartelijk bedankt iedereen:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
ik weet het probleem

ik weet het probleem het is de resolutie de ati x1700 kan niet in world of warcraft in 1440 x 900 lopen dat ken die niet aan of het moet nog gewijzigt worden in drivers door ati!!!!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan