World of Warcraft

• Onderwerp starter Onderwerp starter bas9
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bas9

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 jun 2003
Weet iemand of je bij World of Warcraft maandelijks moet betalen voor het online spelen?
En zo ja hoeveel, alvast bedankt.

groetjs
harry

p.s mijn zoon zeurt de oren van mijn kop;)

Ik zie dat niemand dit dus weet?:confused:

Gebruik een zoekmachine, zijn zo veel sites die aangeven wat de maandelijkse kosten zijn.

Hoi Bas9

Ik heb dit stukje kunnen vinden het is inderdaad niet gratis .

Will there be a monthly fee to play the game?
Yes. After the end of the free month included with the game, you will need a subscription in order to continue playing the game. You have three options, as you will see when you create your account: a month-to-month package at $14.99 per month, a three-month plan at $13.99 per month, or a six-month plan at $12.99 per month. You can also substitute game cards, sold at major game retailers, for the monthly subscription

Dit heb ik op deze pagina kunnen vinden:

http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/

Groetjes Tycoon77

Ik heb me scheel gezocht maar je kan niet even een demo downloaden zeker om het spel te proberen?
Hoe werkt dat precies?

Je krijgt 30 dagen gratis speeltijd.
En daarna moet je met Creditcard betalen (staat allemaal bij je account aanmaken wat je da precies moet doen)
Het bedrag is maandelijks, en dat varieert tussen de €11,- en €13,- (ligt eraan welke optie je kiest)

Als je geen Creditcard hebt, kan je ook met een Gamecard betalen, maar die komt volgende maand pas uit....dus kan je beter ff wachten met het kopen van het spel, anders heb je niks aan je 30 dagen gratis speeltijd

Ik hoop dak je hiermee een beetje help...

mzzl

Srry, ff wat vergeten

@ Admin_Frisian

Er is geen demo, maar ene beta versie, maar die is allang verlopen dus daar heb je niks meer aan, als je het spel wilt uitproberen moet je maar naar een vriend ofzo gaan die het spel wel heeft, anders gooi je geld weg als je het spel niet leuk vind.

Okay, bedankt, helaas heb ik geen vriend die het heeft :)

Ik heb de beta versie gespeeld en het is echt het spel der spellen :)
mooier hadden ze het niet kunnen maken!
Ik ben aan het denken om er toch voor te gaan betalen maar 13 euro is toch wel veel.

de game moet je naar de free play time betalen ja MAAR er zijn ook prive severs maar daar ziten meestal bugs in of je gaat veel sneller level omhoog dats saai duz

Er is volgens mij een trail versie. Die kost 2 euro en daarmee kan je 2 weken beperkt spelen.
Als je vervolgens het gehele spel wilt hebben kan je dat kopen en je account een betaal account laten worden met behoudt van alle gegevens.

Meer info is op wow-europe te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan