World of Warcraft

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZephyrX

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
Hallo,

Ik heb een vraagje over World of Warcraft waar ik heel boos om ben:mad: !!

Zoals jullie misschien al weten moet World of warcraft online gespeeld worden en moet je een account aanmaken. Ik ben bezig een account aan te maken, kom ik bij de stap waar je moet kiezen waar je mee gaat betalen. (ik wist wel dat je moest betalen en ik ben nog geen 18 dus geen creditcard). Ik kies voor een gamecard, (dat is een kaart die je uit de winkel kan kopen en waar een nummer op staat die je op een site moet invoeren zodat je weer een maand langer kan spelen) en dan zeggen ze dat ik het nummer van mn gamecard moet invoeren. GAMECARDS VOOR WORLD OF WARCRAFT ZIJN PAS 2 MAART TE KOOP. Op het hoesje van world of warcraft, op de internet sites, haast overal staat dat de eerste maand GRATIS is! Ik wilde contact opnemen met hun, per email. Nee dat gaat niet want dat moet je een account aanmaken, daar was ik dus mee bezig maar ik kan niet betalen omdat ik geen gamecard heb. Telefoneren kan ook niet want dat gaat van maandag tot vrijdag.

Ik zoeken, kom ik eindelijk op de site van blizzard (de makers van het spel) dit tegen :

"Separately, some players received an error message when attempting to enter a valid game-card number while setting up their billing options. This issue has also been resolved. The accounts for these players have been activated with the entered game card, and these players should be able to log in and play World of Warcraft. If you experienced the error when entering your game-card number and still can’t access the game, please contact our billing department at the phone number or email address listed on your Account Management page for further assistance."

Nou, dit probleem is nog niet in europa verholpen. Ik wil heel graag dit spel spelen en ik kan maar geen contact opnemen met blizzard of wat dan ook. Heeft iemand hetzelfde probleem als ik of weet iemand hoe dit geholpen kan worden? bedankt, Zephyr

De kids hebben het spel via free recordshop online besteld. Ik kreeg over het aanmelden bijgaande mail van FRS. Misschien kan je wat met de inhoud.

Beste Klant,

Naar aanleiding van vragen over het invoeren van creditcard gegevens voor de registratie van World of Line tref je hieronder enige tekst en uitleg aan.

Bij het registeren van World of Warcraft is het op dit moment nog vereist een credit card nummer in te voeren. Aangezien World of Warcraft een 30 dagen proefabonnement bevat, wordt er van het ingevoerde credit cardnummer in de eerste maand geen geld afgeschreven. Wanneer u niet wilt dat er na deze periode geld wordt afgeschreven kunt u direct na het registreren uw betalingsgegevens wijzigen.

Voor diegenen onder u die niet in het bezit zijn van een credit card is ontwikkelaar Blizzard nu bezig met het creëren van een oplossing. Wij verwachten dat deze oplossing uiterlijk maandag a.s. via de website http://www.wow-europe.com/en/ gecommuniceerd zal worden.

Voor technische vragen over World of Warcraft kunt u bellen met 0909 265 87 69 (0,20 euro per minuut)

Voor vragen over betalingen kunt u bellen met 0800- 0203 479 (gratis)

Vragen of opmerkingen? Op onze site kun je voortaan via de "CONTACT" button bovenaan de site via e-mail contact met ons opnemen. Direct reageren op deze e-mail is helaas niet mogelijk.

Graag willen we je wel verzoeken eerst even te kijken bij de meestgestelde vragen en de helppagina's voor een mogelijk antwoord op je vraag. De meeste antwoorden kan je daar direct terugvinden zonder dat je op een antwoord van ons hoeft te wachten. Lekker snel dus!

Met vriendelijke groet,
FREE RECORD SHOP

heej bedankt!

Ik heb nog een vraagje, waneer kreeg je deze mail?
Want er is een andere oplossing, dat zijn gamecards. Maar die zijn pas 2 maart te koop en op hun site moet je gelijk dat nummer van je gamecard geven om je account te creeren.

Bedankt! Zephyr

Hartsikke bedankt Wim! Dat betekend dus dat ze het morgen misschien hebben! Echt bedankt!

Onnodige antwoorden worden verwijderd, zoals ik zojuist voor 2 reacties heb gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan