worldof warcraft flipt

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickos

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2004
heeey

ik speel al een paar maanden world of warcraft maar zit met een probleem
ik heb heel vaak dat als ik bv een stap doe of wat dan ook dta me pc het niet trekt
blijft hangen me beeld na 10 seconden zie ik eindelijk dat ghij de volgende stap doe en zo gaat dat maar door
dat heb ik vooral in de update van wow burning crusade in di grote steden zoals bv(shatrad city, helffire en ga zo maar door ogrima ookw el een beetje maar dat is nog tedoen

dit is mijn pc
hp pavilon
pentium (R) 4 cpu 2.93 ghz
kloksnelheid 2.93ghz
1 gig aan werk geheugen
me videokaart is een Nvidia geforce 7600 gt (256mb)

ik heb eghoord dat me videokaart veel telaag is en dta ik naar een 500 mb moet gaan en me voeding moet verhogen zit een 340 voeding in

kan iemnd mij tips geven geef graag wat centen uit dat het allemaal lekker loop dan dat ik zo verder moet gaan

mvg Nickos

Systeemeisen:
WIndows 98/2000/ME/XP
800 MHz processor
256 MB RAM
32 MB Videokaart
4 GB vrije hardeschijfruimte
DirectX 9.
bron:http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...t?BOL_OWNER_ID=1004004004214886&Section=GAMES

aan je eisen van de game zal het niet liggen.die zijn niet zo hoog.dus wie je dat verteld heeft dat je naar een kaart van 500mb moet gaan die......
je voeding zou voor een 7600 voldoende moeten zijn.

heb je je drivers van je kaart al up to date?
dx is up to date?

Laatst bewerkt:
heeey

ja ik heb me drivers altijd up to date en me DX is ook de goede versie voor deze videokaart aangezien ik geen DX 10 kan hebben met deze videokaart heb ik de laaste versie van DX van de serie 9 de rest is heel de comp. up to date

groetjes nickos

als ik dit bekijk dan licht het niet aan je PC.
maar aan je internet snelheid, kijk even of je router of iets dergelijks vernieuwd of gereset kan worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan