Worstelen met iPad foto's

• Onderwerp starter Onderwerp starter tom1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tom1

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
LS,
op de ipad staan foto's die bij het synchroniseren van de laptop zijn overgebracht. Op de laptop is intussen schoonmaak gehouden en zijn veel foto's verwijderd. Ik verwachtte dat de ipad zich aan zou passen aan de foto's opgeslagen in afbeeldingen van de laptop. In tegendeel er zijn kopieen , plus een kopie van een kopie, bijgekomen op de notebook van plaatjes die ik op wil opruimen.
Alles geprobeerd op de ipad om daar verandering in aan te brengen: verwijderen gaat niet. bij instellingen is iets te vinden om alles te verwijderen en dan na synchronisereneen identieke versie te krijgen van afbeeldingen van de notebook. ik heb alle gezocht bij eerdere vragen en kom er niet uit wat bij mij van toepassing zou kunnen zijn. Kortom : wie weet hoe dit aan te pakken.
vr grt
tom1

Hallo Tom, moet toch kunnen, probeer eens. Klikje sluit dat ding aan op je computer eventueel. Onderin schreef hier iemand over. succes.

Laatst bewerkt:
ik heb de instructies gevolgd aangegeven in de link om albums te verwijderen. Alleen verschijnt er dus geen X linksbovenin.
Ik ga nog via synchronisren opnieuw proberen om wijzigingen aan te brengen.

Het synchroniseren is een drama. Na het aansluiten gaat iTunes aan de slag. Resultaat noppes. De status op notebook en iPad wordt niet gelijkgetrokken. Nieuwe foto's blijven op de notebook en het teveel op de iPad wordt niet ingekrompen tot het nivo van de notebook. Ter inkleuring van het probleem. Ik wil omzichtig te werk gaan, want er staan twee albums met onvervangbare foto's op de iPad, waar geen reserveexemplaren van zijn. De foto's op de iPad zijn ook niet zichtbaar te maken via de verkenner en mijnipad. Dat lukt wel als ik de iPhone aansluit. Ik hoop dat er nog een truuk is beschikbaar om et probleem op te lossen

Tom, probeer deze eens te doorgronden het moet toch kunnen om je foto's in ieder geval te redden. Klikje en hier van Apple zelf. Klikje

Aanvullende informatie
Je kunt alleen foto's en video's importeren die zijn gemaakt met de ingebouwde camera van het apparaat. Je kunt geen foto's of video's importeren die via iTunes zijn gesynchroniseerd.

hoi manamana,
Ik kon niet meteen aan de slag omdat er wat tussenkwam. Het lijkt er nu op dat de gegeven aanwijzingen tot succes hebben geleid. Derhalve dank voor je advies en meedenken.
ik sluit bij deze de vraag.
vr grt
tom1

Hallo Tom, ik deed het graag en fijn dat het opgelost is, weer een tevreden mens. :thumb: Jij ook bedankt voor de terugkoppelingen en wellicht tot ziens op dit forum. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan