Wow AddOn(s)

Status
Niet open voor verdere reacties.

s4mm77

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2010
Ik zoek een WOW add on die het weer mogelijk zal maken om CastSpell() in macros te gebruiken. Het idee is vrij simpel maar de beperkingen zijn natuurlijk groot. Daarom zou een AddOn die het mogelijk maakt om een functie zoals [(no)cooldown] in macros te gebruiken, zodat de spell dus wordt overgeslagen als hij in zijn cooldown zit.
Dat zou er dus bijv. zo uit zien:
Code:
/cast [nocooldown] Crusader Strike; [nocooldown] Judgement of Justice; Auto Attack
Dus hij cast crusader strike als die niet in zijn cooldown is, of judgement of justice en als laatste uitweg Auto Attack.

Volgens mij las ik dat dat gewoon niet mogelijk is. Je kan niet zomaar nieuwe macros toevoegen, je zal moeten wachten op Blizzard die het er weer in het spel zet. Het staat al een tijd op de verlanglijst van vele WoWers.

Nou, ik gebruik macaroon en die maakt het mogelijk om %t (target) %th (target health) ect mogelijk te maken! Nu kan ik mijn macro al laten aanvallen met de kennis van de vijand zijn hp, mana enz! Tevens heb ik achter dezelfde macro een functie die healt als mijn eigen hp of mana te laag wordt! 1 enkelle macro!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan