WoW Burning Crusade trial... is dit nog wel volgens de wet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter buick
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Ik speel al een tijdje WoW en kwam erachter dat je als betaald account, ook een "10 day trial" kunt krijgen voor de Burning Crusade uitbreidingsset. Je kunt BC dan gratis downloaden en krijgt een key waarmee je je account kunt omzetten naar BC en 10 dagen gratis kunt spelen. Voorwaarde is wel dat je een betaald account hebt voor WoW.

Nu lijkt er een addertje onder het gras te zitten, nl, dat als je 10 dagen om zijn, je je account nooit meer terug kunt zetten naar "normaal" en je dus alsnog verplicht bent om de uitbreidingsset aan te schaffen, wil je ooit nog online komen.

Niet dat het mij om de set gaat, want ik heb die in mijn bezit, maar ik wilde gewoon op mijn 2de account die 10 dagen draaien. Maar ik vraag me af of je in dit geval nog van een "trial" kunt spreken. Je probeert nl niets, maar krijgt 10 dagen gratis bij een (verplichte) aanschaf van de uitbreiding.

Graag hoor ik hoe anderen hier tegenaan kijken.

Nu lijkt er een addertje onder het gras te zitten, nl, dat als je 10 dagen om zijn, je je account nooit meer terug kunt zetten naar "normaal" en je dus alsnog verplicht bent om de uitbreidingsset aan te schaffen, wil je ooit nog online komen.

Het wordt netjes vermeld in de FAQ's, dus de keuze is aan een ieder zelf.

Any new Draenei or Blood Elf characters you've created will be saved and will be inaccessible until you upgrade to a retail version of The Burning Crusade.

WoW Burning Crusade trial... is dit nog wel volgens de wet?
Er lijkt me niks onwettigs aan.

Je kan de burning crusade er af halen en dan kan je gewoon spelen lijkt me.

Lees de algemen voorwaarden dan ook. Je hebt een contract soort van ondertekend (mee eens zijn met de algeme gebruiksvoorwaarden).

Als het alleen voor die twee typen char geldt wel, maar wat ik eruit begrijp is dat je het hele account niet meer kunt gebruiken als je die uitbreiding niet koopt; dus ook niet de char die je reeds had.
En dat zou vreemd zijn

dat is niet zo je kan alleen de char (blood elf en draenei ) niet meer gebruiken die je hebt aangemaakt met de trial heb zelf ook nog zo'n trial gehad toen ik wow speelde en daarna kon ik gewoon verder spelen dus geen probleem

dat is niet zo je kan alleen de char (blood elf en draenei ) niet meer gebruiken die je hebt aangemaakt met de trial heb zelf ook nog zo'n trial gehad toen ik wow speelde en daarna kon ik gewoon verder spelen dus geen probleem

Dan heb ik het verkeerd gelezen :o

Was nl bang dat ik TBC meteen zou moeten aanschaffen. Ik kan dan mijn char als die hoog genoeg is, over laten zetten naar mijn andere account. 2 betaalaccounts vind ik nl wat veel van het goede

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan