WoW FPS Stottert bij laden nieuwe models/info.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Farday

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2010
Hallo allemaal. Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet precies in welke categorie dit thuishoort, maar aangezien het vooral een videogame betreft plaats ik het maar hier :)

Een korte beschrijving van mijn probleem: Ik heb een HP computer met de volgende graphics card: ATI Radeon HD 5400, windows 7 en met een 6 GB harde schijf. Ik ben verder nogal een leek wat computers betreft, maar dit is wat ik in elk geval zeker weet. Ik weet ook dat mijn videokaart niet bepaald top-of-the-line is voor gamen, maar WoW trekt hij aardig met 100 fps op medium settings.

Echter, als ik (voor de kenners) iemand "inspect" of mijn "achievements tab" voor het eerst sinds inloggen open, of af en toe als er een nieuwe spell in beeld verschijnt of een crit, wil mijn FPS wel eens een halve seconde haperen en stilstaan, waarna het weer volkomen vloeiend is. Dus niet echt spelbrekend, maar wel irritant. Het lijkt dus wel alsof mijn PC moeite heeft dat beetje extra informatie te laden op het moment dat ik het oproep. Is dit een probleem met mijn videokaart? Mijn harde schijf?

Even voor de duidelijkheid, ik heb de nieuwste drivers voor mijn videokaart, een goede vaste internetverbinding, de laatste updates en het betreft hier een vrijwel nieuwe PC met weinig software erop.

Alvast bedankt!

6 GB Harde schijf is wel erg weinig.. bedoel je niet RAM (intern) Geheugen?

Misschien anders eens op de laagste settings proberen te spelen, licht het daar niet aan dan zal het probleem waarschijnlijk niet bij je videokaart liggen. Anders probeer het eens opnieuw te installeren.

Als ik het goed heb dan zegt ie 'disconnected form the server' zeg het ff als dat het euvel is dan moet je gewoon vaak proberen of doe xp erop:D die is het meest geschikt voor spellen :D:D:D:D:D;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan