WoW lagg met Utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

8 Cocu 8

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Hallo,

Als ik met Utorrent iets aan het downloaden ben kan ik niet tegelijk WoW spelen
omdat het dan heel langzaam gaat, weet iemand een manier om dit op te lossen?
Alvast bedankt :thumb:

dat is ook heel erg logisch, je internet connectie kan dat gewoon niet aan.

das balen

das normaal ik heb 20 mb verbinding en het laged bij mij ook als ik aan het downloaden ben das normaal wel leuk om mede WoW spelers te zien op deze forums ±S

Je kunt de upload van utorrent naar beneden zetten als je gaat WoW-en en die niet op maximaal zetten dan testen,

bedoel je de upload of de download omlaag zetten of beide en trouwens het komt niet door mijn utorrent want ik zet die nooit aan als ik WoW maar die van me broer maar we zitten met 2 computers of dezelfde internet verbinding dus als hij utorrent aanzet heb ik lagg moet ik em dan zeggen z'n upload of download lager te zetten?:confused:

Dat is afhankelijk van je verbinding. meestal is het voldoende om zijn upload naar beneden te schroeven. (als de upload vol zit gaat de downloadsnelheid naar beneden en aangezien je meestal meer download bandbreedte hebd dan upload zit daar meestal het probleem)

hmm nee dit werkt niet echt het word wel iets beter maar net niet genoeg iemand nog een ander idee?

Ook je download limiteren.
Er is geen oplossing hiervoor behalve heel langzaam down en uploaden of een betere connectie krijgen.

Je kan je download op 30-40 kb/s zetten en je upload uit dan gaat het wel , maaar snel gaat het niet

Ok bedankt om even terug te komen op die betere connectie ik heb de snelste connectie die @home te bieden heeft :confused: maar goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan