WOW met een 56k modem??

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Bij de requirements voor WOW staat dat je minimaal een 56k modem nodig hebt. Wil dit zeggen dat dit spel te spelen is met zo'n modem?? Welke minimale breedband aansluiting is nodig om WOW te kunnen spelen, als een modem het niet doet??

Gewoon 56.6 de modem er uit halen.

Gewoon 56.6 de modem er uit halen.

Humpe je begrijpt me niet. Ik ken iemand en die wil WOW spelen. Het lijkt erop dat de bandbreedte van de ADSL verbinding niet voldoende is want de "poppetjes" gaan langzaam of doen het helemaal niet. Nu las ik dat de minimale vereisten oa een 56 k modem is, dus altijd langzamer dan ADSL zouk zo zeggen. Als dat echt zo is wat zal er dan aan de instelling van de bandbreedte van die kennis verkeerd zijn waardoor WOW het bij haar niet doet. Zijn er bepaalde instellingen die je moet aanpassen?? Ze heeft een laptop met Geforce Go 7400 Een een Sempron 3400. Sowieso niet ideaal maar het zou toch moeten kunnen.

Ik heb je inderdaad niet begrepen. Sorry. Ik dacht dat je het over een 56k modem had, maar je bedoelde het computerspel WOW. Daar kan ik je niets verder over vertellen ik speel nooit spellen. Ik hoop dat een ander je hiermee verder kan helpen. Succes.

Om WoW te spelen raad ik je een betere internet connectie aan als 56 kbps. Anders zal je gewoon de hele tijd lagge, steden niet kunnen bezoeken, instances maar 1/4 doen en nog andere dingen.

Om WoW te spelen raad ik je een betere internet connectie aan als 56 kbps. Anders zal je gewoon de hele tijd lagge, steden niet kunnen bezoeken, instances maar 1/4 doen en nog andere dingen.

Ik heb het spel gedownload, de patches idem, toen gespeeld met mijn eigen internetverbinding chello extreme, daarna zowel met tiscali asl met orange via 56k modem en ik merkte geen enkel verschil in snelheid en dergelijke, Ik heb het spel nooit gespeeld maar kwam in een groene vlakte waar ik allemaal struisvogelachtigen en kleine brontosaurusachtige in elkaar kon meppen en dat maakte via het modem geen enkel verschil in configuratie en snelheid, Dus de internet verbinding bepaald kennelijk niet de mate van speelbaarheid. Daar ben ik dan inmiddels achter gekomen. Wat kan er dan aan de hand zijn. Firewall??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan