WOW op een laptop????

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Een au-pair die world of war wil spelen heeft een Fujitsu-Siemens notebook gekocht.
Amilo AMD Mobile Sempron 3200+
512 MB ddr2 533
nVIDIA GeForce Go 7400 TurboCache video kaart
HD 5400 rpm.
Ze heeft grote moeite met WOW want die doet het gewoon niet. Nou weet ik dat een laptop niet het eerste instrument is voor games maar met deze configuratie zou je toch moeten kunnen spelen?? Ligt dit aan de computer of aan het internetbreedband volume?? In de meeste laptops zitten videokaarten van mindere allure.
 
ik wil enkel even zeggen dat mijn zoon 3 hp laptops heeft gesloopt met WOW
en die laptops waren de duurste die er van HP waren
 
Laatst bewerkt:
ik wil enkel even zeggen dat mijn zoon 3 hp laptops heeft gesloopt met WOW
en die laptops waren de duurste die er van HP waren


Gesloopt omdat ze het niet deden zelfs de duurste niet?? of omdat het zo spannend werd en goed draaiden. Die video kaarten zijn altijd maar net aan en eigenlijk niet geschikt voor spellen maar die nvidia geforce 7400 is wel aardig hoog in de range. Dus het zou moeten kunnen. Toch???
 
Het zou in principe moeten kunnen ja, maar verwacht niet even goede prestaties als een desktop pc. ( met redelijke videokaart uiteraard )
 
Het zou in principe moeten kunnen ja, maar verwacht niet even goede prestaties als een desktop pc. ( met redelijke videokaart uiteraard )

Uiteraard niet maar het spel blijft nu hokken en figuurtjes worden niet geladen. WOW wordt al jaren gespeeld met processors en video kaarten in pc's die echt niet beter waren dan in deze laptop. Kan er nog iets anders zijn wat de boel vertraagd??
 
Is de laptop normaal gesproken al vrij langzaam of valt dat wel mee?

En een Sempron is natuurlijk ook niet de beste processor maar die problemen horen niet.
 
Is de laptop normaal gesproken al vrij langzaam of valt dat wel mee?

En een Sempron is natuurlijk ook niet de beste processor maar die problemen horen niet.

Vergelijkenderwijs is een Sempron natuurlijk geen topper maar in vergelijking met processors van twee drie jaar geleden natuurlijk wel weer snel dus ik denk dat het moet kunnen zeker met die video kaart want die is wel ongebruikelijk voor een laptop. 512 mb erbij zal ook wel schelen denk ik???
 
Maar het is en blijft een laptop he, daar sleutel je wat minder makkelijk aan.
 
Je kan niet zomaar een andere videokaart in een laptop doen jammer genoeg nee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan