WOW wil niet meer starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

panlaan

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
:( van de eene op de andere dag wil WOW niet meer starten, zie voor details de bijlage.
Er is op het systeem niks gewijzigd of aangepast qua soft- of hardware.
Heb ook geprobeerd WOW op te starten zonder Grafische kaar, zelfde resultaat.
Misschien heeft een van jullie nog een Tip??

b.v.d.

Davey

Bijlagen

"Onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze opdracht te verwerken"

ben geen expert in die dings, maar misschien moet je eens proberen wat ruimte vrij te maken op je harde schijf ?

foto's die je niet meer nodig hebt, zet ze eventueel op dvd ofzo ?

"Onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze opdracht te verwerken"

ben geen expert in die dings, maar misschien moet je eens proberen wat ruimte vrij te maken op je harde schijf ?

foto's die je niet meer nodig hebt, zet ze eventueel op dvd ofzo ?

Systeem heeft nog 20 GB tot z'n beschikking:confused:

Maar in de foutmelding word gevraagd om 4294967295 bytes, wat volgens mij neer komt op ruim 40 gig.

Waarschijnlijk gaat het om een update van het spel waarvoor deze ruimte nodig is.

Maar in de foutmelding word gevraagd om 4294967295 bytes, wat volgens mij neer komt op ruim 40 gig.

Waarschijnlijk gaat het om een update van het spel waarvoor deze ruimte nodig is.

ik lees toch echt 4.294.967.295 byte of 4,2 GB maar waar het mij meer om gaat is dat in de error gesproken wordt over memory, dus ik dacht dat het NIET over disk ruimte ging maar over (ram) geheugen:(

Ja, ik zie het, getalletje teveel gerekend.

Heb zelf het spel niet, maar is er op de officiele site niet een mogelijkheid om updates handmatig te downloaden? Misschien eens kijken of er inderdaad een update is en deze handmatig te downloaden.

Er word echter in de foutmelding gepraat over opslagruimte, dat is toch echt de harde schijf.

Laatst bewerkt:
Je moet de Cache folder in je wow directory verwijderen.
Deze word dan opnieuw aangemaakt en dan kan je weer spelen.

Staat op de wow forums: link

Opgelost

uiteindelijk bleek het toch een hardware probleem te zijn, harde schijf bleek niet meer optimaal te funktioneren, wat volgens (de computerzaak) allerlei oneigelijke meldingen verzoorzaakte.
Disk zal gelukkig nog in de garantie!!

Maar toch allemaal bedankt voor de suggesties en aanbevelingen

Peter
:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan