WP plugin werkend krijgen om berichten op facebook te plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

reuslucius

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2011
Dag Allemaal,

Ik heb een plugin geinstalleerd op mijn website die met wordpress is gemaakt. Deze plugin moet er voor zorgen dat alle website berichten automatisch op facebook komen.

begrijp echter niet wat ik moet doen na het intstalleren om deze plugin werkend te krijgen en weet ook niet zeker of deze plugin nog werkt

Het betreft sociaal autoposter

Wie kan mij hierbij helpen ?

dag PHP4u, ik begrijp niet wat ik na installeren moet doen. facebook account gegevens invoeren dat snap ik maar een api maken enz daar snap ik niks van. daarbij de link die de plugin geeft voor die api komt denk ik op een verkeerde plaats uit.

weet jij of deze en soortgelijke plugins nog werken. Hoorde dat facebook kort geleden haar beveiliging heef veranderd ?

de pagina waar ik de berichten naar toe wil zetten hangt onder mijn eigen pagina is dat een probleem.

Het gaat gelukkig niet om een API te maken, maar er mee te communiceren.
De handleiding geeft je twee wegen:
* Native Facebook API (officiële API, gratis, maar goedkeuring kan even duren)
* NextScripts API for Facebook (Niet gratis)
Dus, wat is jouw keuze?

Een andere mogelijkheid is om deze plug-in te laten varen en gebruik te maken van www.ifttt.com (If This Than That).
Dan kan je de /feed van je site (een RSS-feed) uit laten lezen door IFTTT, die het zelf naar je Facebook pagina kan doorsturen.
Dit werkt in een handomdraai, en je hoeft je Wordpress hiervoor niet uit te breiden. Met de gratis versie heb je (geloof ik) elk uur een publicatie van feed naar je FB-pagina. Met de betaalde versie van IFTTT kan dit vaker.

Ikzelf gebruik (nog) IFTTT voor mijn dienst, maar dat gaat op den duur nog eens veranderen. ;)

Laatst bewerkt:
Best PHP4u, native facebook api hoe lang duurt dat voordat het is goedgekeurd ?

met www.ifttt.com hb ik geen ervaring en zou ook niet weten hoe ik daar iets mee moet doen.

Hoe kom ik an een rss feed voor mijn site ?

Best PHP4u, native facebook api hoe lang duurt dat voordat het is goedgekeurd ?
Geen ervaring, maar ze zeggen 16 weken. Maar ik denk dat het wel eerder zal zijn.

met www.ifttt.com hb ik geen ervaring en zou ook niet weten hoe ik daar iets mee moet doen.
Als je geen ervaring hebt, dan klik je toch op de link? Registreer je, en ik denk dat alles dan wel voor sich moet spreken?
Je kan je RSS-feed aan Facebook koppelen.
Hoe kom ik an een rss feed voor mijn site ?
Zit in Wordpress! www.site.nl/feed zoals ik al zei!

Laatst bewerkt:
@reuslucius kan je de juiste link naar de juiste plugin plaatsen? Dus wordpress.org/plugins/.....
Dat helpt bij oplossen probleem.

En liefst ook wat schermprintjes.

Damnsharp door drukte ben ik nu pas weer hier: Ik kon geen link vinden de plugin heet Social Auto PosterBekijk bijlage 353660
ik wil dus graag weten wat ik verder moet doen en moet invullen. plugin is geinstalleerd.

PHP4U Ik weet niet wat ik moet doen. ik weet niet wat ik waar moet invullen. (sorry maar ik ben voor mijn werk druk bezig en daaom nu pas weer hier)

Geef dan graag antwoord op mijn vraag, en vertel dan WAAR je op vastloopt, wat er gebeurt, en wat je al gedaan hebt.

Ik heb geen glazen bol... ;)

Laatst bewerkt:
PHP4U ik zal later deze week reageren even een aantal andere dingen doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan