WPA/WPA2 fout KPN experia box v8

Status
Niet open voor verdere reacties.

dpassion

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Berichten
31
Goedenavond,

Mijn broer heeft sinds 2 dagen internet en tv via kpn,
Hier ben ik al de hele avond mee in de weer.
Het probleem is als volgt:

De router is correct aangesloten, (internet via mobiel werkt)
Maar zodra ik de laptop wil verbinden met het netwerk krijg ik de melding dat de WPA/WPA2 sleutel niet correct is. (bedrade verbinding werkt wel)
En dat terwijl ik dezelfde WPA sleutel gebruik. (zeker 6 keer opnieuw geprobeert, dus een type fout is uitgesloten)
Ik heb ook al circa 45 minuten met de klantenservice zitten bellen,
maar met alle expertise van de klantenservice ben ik ook niks op geschoten.
Nu kan ik wel het 'expert team' bellen, maar mijn broer ziet het niet zitten om 30 euro te betalen terwijl hij nog geen plezier van zijn internet heeft gehad.
De netwerk kaart van de laptop werkt ook naar behoren.

Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

bij voorbaat dank
 
Is het nog het standaard wachtwoord vd sticker?
Ja... stel een compleet nieuw wachtwoord in en probeer het dan nog een keer..
 
Bedankt voor de reacties, had ze alle 2 geprobeerd. Helaas mocht dat niet baten. Heb nog een keer de klantenservice gebeld en even mijn mening over de zaak geuit.
Kreeg daarna iemand aan de lijn die wel wist wat ik moest doen.
Heb de draadloosadapter opnieuw ingesteld, computer opnieuw opgestart, computer de adapter zelf laten instellen en daarna had ik internet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan