Goedenavond,
Mijn broer heeft sinds 2 dagen internet en tv via kpn,
Hier ben ik al de hele avond mee in de weer.
Het probleem is als volgt:
De router is correct aangesloten, (internet via mobiel werkt)
Maar zodra ik de laptop wil verbinden met het netwerk krijg ik de melding dat de WPA/WPA2 sleutel niet correct is. (bedrade verbinding werkt wel)
En dat terwijl ik dezelfde WPA sleutel gebruik. (zeker 6 keer opnieuw geprobeert, dus een type fout is uitgesloten)
Ik heb ook al circa 45 minuten met de klantenservice zitten bellen,
maar met alle expertise van de klantenservice ben ik ook niks op geschoten.
Nu kan ik wel het 'expert team' bellen, maar mijn broer ziet het niet zitten om 30 euro te betalen terwijl hij nog geen plezier van zijn internet heeft gehad.
De netwerk kaart van de laptop werkt ook naar behoren.
Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?
bij voorbaat dank
Mijn broer heeft sinds 2 dagen internet en tv via kpn,
Hier ben ik al de hele avond mee in de weer.
Het probleem is als volgt:
De router is correct aangesloten, (internet via mobiel werkt)
Maar zodra ik de laptop wil verbinden met het netwerk krijg ik de melding dat de WPA/WPA2 sleutel niet correct is. (bedrade verbinding werkt wel)
En dat terwijl ik dezelfde WPA sleutel gebruik. (zeker 6 keer opnieuw geprobeert, dus een type fout is uitgesloten)
Ik heb ook al circa 45 minuten met de klantenservice zitten bellen,
maar met alle expertise van de klantenservice ben ik ook niks op geschoten.
Nu kan ik wel het 'expert team' bellen, maar mijn broer ziet het niet zitten om 30 euro te betalen terwijl hij nog geen plezier van zijn internet heeft gehad.
De netwerk kaart van de laptop werkt ook naar behoren.
Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?
bij voorbaat dank