WPC54GS geen verbinding onder andere gebruiker dezelfde laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

roycoumans

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Hoi,

Ik heb een WPC54GS PCMCIA-card met een WRT54G Access Point. De laptop is een Dell Dimension 8100.

2 user-accounts zijn geïnstalleerd op de laptop. De kaart en AP zijn geïnstalleerd onder mijn eigen account (ik heb administrator-rechten). Alles werkt prima.

Maar, als ik uitlog en inlog onder een andere gebruiker dan vind de PCMCIA-card geen verbinding. Ik heb de WPA opnieuw geprobeerd in te stellen, maar helpt niet. Wat doe ik fout?

Alvast bedankt.

Roy

Misschien is het handig om de software van de adapter te instaleren voor alle gebruikers

Ik zal het eens proberen, alhoewel ik dit niet logisch vind. Als ik hardware installeer, of drivers of andere computer-gerelateerde items (niet gebuikers-gerelateerde items) dan zou dat voor iedere gebruiker moet gelden. Maar goed, ik zal eens wat aanklooien.

Misschien is het handig om de software van de adapter te instaleren voor alle gebruikers

Nee, als ik bij de andere opnieuw wil installeren, dan krijg ik (uiteraard) de melding dat de pcmcia kaart al geinstalleerd is. Nog ideeen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan