wpl, foute codec

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christiaen

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2001
Hallo,

Muziekbestanden in afspeellijst (*.wpl) kunnen niet meer gebruikt worden na het verplaatsen naar een andere map of andere gebruiker. Bestanden reeds terug geplaatst naar de oorspronkelijke locatie, systeemherstel uitgevoerd, windows update, ... Niks helpt. Foutmelding = kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren. Ik herinner mij niet dat ik de bestanden, die voor het verplaatsen correct werkten, zou gecomprimeerd hebben.

Weet iemand raad?

Bedankt

ik heb wel als ik word documenten opsla in vista dat ik ze dan niet meer met word kan openen maar hier hmm niks van gemerkt
wat gebruik je okm het af te spelen?

gewoon locatie van die bestanden wijzigen lijkt me.

Heb ik geprobeerd. Originele locatie, nieuwe map, andere gebruiker, ... Bracht geen soelaas.

Heb ik geprobeerd. Originele locatie, nieuwe map, andere gebruiker, ... Bracht geen soelaas.

Ik bedoelde omgekeerd, in de lijst. Als dat niet gaat eventueel verwijderen en opnieuw toevoegen (handmatig dus)

Vis ta, Sorry hoor, ik ben blij met jou reactie maar, wat bedoel je met omgekeerd in de lijst.
Ik heb de bestanden ook gekopieerd naar een usb stick. Verwijderd op de PC en teruggeplaatst in de map mijn muziek. Maar dit is waarschijnlijk niet wat jij bedoelt?

Probeer nummers uit de lijst te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Daarbij geef je de huidige locatie op. Lijkt me dat het dan opnieuw zou moeten werken... doet het dat ook?

Dat heb ik bog niet geprobeerd. Ik laat nog iets weten.
Alvast bedankt

Inderdaad, ik heb alle wpl bestanden verwijderd, natuurlijk eerst gekopieerd naar een plaats die voor beide gebruikers bereikbaar was. De PC opgestart met de gebruiker die de wpl betanden heeft aangemaakt en ze via media player terug in de afspeellijst geplaatst. De bestanden zijn "hersteld". Om te testen heb ik de bestanden, zonder de tussenstap van het kopieren naar een andere locatie, ook toegevoegd via media player maar dit werkt niet. Ook omgekeerd de bestanden van op de gekopieerde locatie, aagemeld als een andere gebruiker, via media player toevoegen werkt ook niet. Blijkbaar kunnen de aangemaakte afspeellijsten enkel gebruikt worden door de user die ze heeft aangemaakt ofwel doe ik iets verkeerd. Dit laatste zal waarschijnlijk wel het geval zijn.

Bedankt voor de reacties én de oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan