Writer doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdR6ie

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
DVD speler + bluetooth doen het niet meer

Bij mij is het precies hetzelfde als hier. Ik heb een tijd geleden een W32/SDBOT.WORM.GEN.N in mijn computer gehad. Vanaf dat moment dat alleen mijn dvd-writer en mijn bluetooth doet het ook al niet meer. Heel mijn computer opnieuw geinstaleerd (format c lukte niet) maar nog lukt het niet.
Heb alles wat op deze site staat al geprobeerd. De oplossing voor de upperfiles en lowerfiles verwijderen lukt ook niet, want die mag ik niet verwijderen wordt steeds gezegd.
Ik hoop dat iemand weet hoe dit opgelost kan worden.
Bedankt alvast voor een reactie

Groeten,
AdR6ie

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Lange Pier,

Deze heb ik gisteren ook geprobeerd. Helaas zonder reactie.

Volgens mij is mijn registy door het virus aangepast. Maar daar heb ik te weinig verstand van.

groeten,
AdR6ie

Hallo

Ik heb je vraag gesplitst uit het ander topic, het is namelijk niet gebruikelijk een vraag in iemand anders zijn/haar vraag te stellen.

Succes met je probleem verder.

Sorry. Ben nieuw hier. Blijkt wel weer.

Maar toch hoop ik dat iemand mij kan helpen bij mijn probleem.

De oplossing van Lange Pier heeft helaas niet geholpen.

Wat voor mogelijkheden heb ik nog meer om mijn dvd-rom + bluetooth weer aan de praat te krijgen.

Groeten,
AdR6ie

Wil even melden dat mijn probleem helaas nog niet is opgelost.

Het rare is ook nog eens dat maar een dvd-speler (mijn cd/dvd-writer) het wel doet. Ik heb nog maar een andere dvd-speler aangesloten, maar als ik naar mijn computer kijk heb ik volgens het systeem 4 spelers. Als ik ze aanklik krijg ik de melding dat ik een schijf of een ander geschikt medium moet invoeren. Heb alle spelers al verwijderd via apparaatbeheer, maar ze komen steeds terug.

Wie kan mij helpen.

Bedankt alvast voor een reactie.
Groeten,
Adrie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan