WRT160N v2

Status
Niet open voor verdere reacties.

geoffrey86

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2011
ik wil mijn linksys router wireless maken dus zonder lan connectie naar het modem toe

hoe doe ik dit precies

Laatst bewerkt:
Dan moet je in het configuratiescherm van je router de module voor draadloos netwerk aanzetten.

1. Ga naar Start > voer Opdrachtprompt of cmd.exe in.
2. Voer ipconfig /all in.
3. Blader naar boven en zoek het nummer (IP-adres) op dat achter Standaardgateway staat.
4. Start je browser en voer het IP-adres in.
5. Gebruik je wachtwoord om aan te melden in je router. Deze gegevens staan vaak onderop de router, in de gebruiksaanwijzing of op de doos. Het standaardwachtwoord is admin.
6. Als je in het configuratiescherm bent, moet je even zoeken waar je de module aan kan zetten.

Succes.

Laatst bewerkt:
Dan moet je in het configuratiescherm van je router de module voor draadloos netwerk aanzetten.

1. Ga naar Start > voer Opdrachtprompt of cmd.exe in.
2. Voer ipconfig /all in.
3. Blader naar boven en zoek het nummer (IP-adres) op dat achter Standaardgateway staat.
4. Start je browser en voer het IP-adres in.
5. Gebruik je wachtwoord om aan te melden in je router. Deze gegevens staan vaak onderop de router, in de gebruiksaanwijzing of op de doos. Het standaardwachtwoord is admin.
6. Als je in het configuratiescherm bent, moet je even zoeken waar je de module aan kan zetten.

Succes.

dit wist ik wel maar waar de optie staat in dit modum is de vraag en of het uberhoubt kan het lijkt me wel want het is een wireless modum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan