wrt54g doet het ineens niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariskatje

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
hoi dit probleem heb ik nu al een tijdje ik heb een linksys wireless-g router model WRT54G die had ik (een paar maanden terug ) aangesloten op mijn pc dat was in 5 minuten gebeurt . lekker snel ..
ineens deed me pc heniet meer waarom weet ik nog steeds niet?? ik heb toen die router wrt54g er tussenuit gehaald en mijn computer deed het weer...
nu wil ik toch die router er weer tussen want me laptop kan nu niet online..
maar hij doet het niet wat is het probleem...
als ik me stekker van me breedband in de router doe en dan een andere stekker van me router in me pc doe krijg ik geen internet ..(maar me pc zegt rechtsonderin dat ik wel verbonden ben )uitstekend staat er dan
als ik dan me breedband stekker weer gewoon in me pc doet doet me internet het wel .... wat doe ik fout ...??
ik heb me router gereset de lampjes van me router branden wel .
is me kassie stuk
moet ikmisschein een programma downlaoden (//firmwire//)ofzo .
het gekke is dat ie het gedaan heeft
ik hoop dat jullie meer weten ik wordt er zon beetje gek van ....

.

Heb je wel alle gegevens van je provider in de router ingevoerd?
Anders zal die het niet doen op internet.

Ga naar start>uitvoeren
Typ daar CMD gevolgd door oke.
Nu opent er een DOS box.
Type hier ipconfig /all

In de nu getoonde gegevens onder het kopje ethernet adapter kan je het IP adres terugvinden.

toets het gevonden adres in je webbrowser.
Dus op deze manier: http://192.168.xxx.xxx

Gebruikersnaam en ww zijn standaard beide admin.

Pc wel aangesloten met een netwerkkabel naar de router anders kom je er niet in

Pc wel aangesloten met een netwerkkabel naar de router anders kom je er niet in
.

dat is dus mijn probleem zodra ik me breedband stekker uit mijn vaste computer haal en in in de router doe heb ik geen verbinding meer ook niet als ik de bijgeleverde stekker (netwerkkabel) erin doe..
raar toch

.

dat is dus mijn probleem zodra ik me breedband stekker uit mijn vaste computer haal en in in de router doe heb ik geen verbinding meer ook niet als ik de bijgeleverde stekker (netwerkkabel) erin doe..
raar toch

Dan heb je de router niet goed ingesteld gegevens van je provider niet in de router ingevoerd.
Dit moet je eerst doen anders zal die nooit werken.

Dan heb je de router niet goed ingesteld gegevens van je provider niet in de router ingevoerd.
Dit moet je eerst doen anders zal die nooit werken.

okee misschein en stomme vraag maar hoe kom ik dan in me router...dat kan toch nie als ik het inernet nie op kan ...? of kan dat wel ??

want als ik doe wat bij www.tekstenuitleg....staat dat me kabel (breedband) in me router moet dan doet niks het meer

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt ten alle tijde in de router komen:
Open een web browser en type 192.168.1.1 in de adresbalk en druk op enter
Je zult een loginboxje zien. Laat het username veld leeg en type 'admin' in het wachtwoord veld.

Lukt dit niet dan de router even resetten dmv het knopje wat achter op zit kun je met een balpen indrukken en 15 sec ingedrukt houden dan is die hersteld naar fabrieks instelling.

Je kunt ten alle tijde in de router komen:
Open een web browser en type 192.168.1.1 in de adresbalk en druk op enter
Je zult een loginboxje zien. Laat het username veld leeg en type 'admin' in het wachtwoord veld.

Lukt dit niet dan de router even resetten dmv het knopje wat achter op zit kun je met een balpen indrukken en 15 sec ingedrukt houden dan is die hersteld naar fabrieks instelling.

ik heb hem nu een paar keer gereset .
en ik kom nog me router niet in terwijl ik doe wat er bij tekst en uitleg staat .
ik heb me internet kabel in me router de adapter in me router en een netwerk kabel .heb me ip adres gezocht via dos maar toch wil ie niet me router in
wel brand alles op me router heb een andere kabel geprobeerd oet ie ook niet ....
vreemd toch dat ik nie in me router komt

ik heb hem nu een paar keer gereset .
en ik kom nog me router niet in terwijl ik doe wat er bij tekst en uitleg staat .
ik heb me internet kabel in me router de adapter in me router en een netwerk kabel .heb me ip adres gezocht via dos maar toch wil ie niet me router in
wel brand alles op me router heb een andere kabel geprobeerd oet ie ook niet ....
vreemd toch dat ik nie in me router komt

moet ik hem resetten met de stekker erin ..nee toch ????

moet ik hem resetten met de stekker erin ..nee toch ????
nu had ik dat vakje wel met die sleutels connect to ........
daar heb ik admin ingevuld dan wil ie gaan zoeken ..en krijg ik aldoor dat zelfde vakje weer terug om me naam en ww in te vullen zet ik aldoor admin in maar krijg ik weer dta vakje terug hoe kan dat

Openen met ip adres: 192.168.1.1

Username niets invullen

Pasword:admin

Gebruiksaanwijzing en updates firware kun je op onderstaande site downloaden.

www.Linksys.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan