mariskatje
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jan 2008
hoi dit probleem heb ik nu al een tijdje ik heb een linksys wireless-g router model WRT54G die had ik (een paar maanden terug ) aangesloten op mijn pc dat was in 5 minuten gebeurt . lekker snel ..
ineens deed me pc heniet meer waarom weet ik nog steeds niet?? ik heb toen die router wrt54g er tussenuit gehaald en mijn computer deed het weer...
nu wil ik toch die router er weer tussen want me laptop kan nu niet online..
maar hij doet het niet wat is het probleem...
als ik me stekker van me breedband in de router doe en dan een andere stekker van me router in me pc doe krijg ik geen internet ..(maar me pc zegt rechtsonderin dat ik wel verbonden ben )uitstekend staat er dan
als ik dan me breedband stekker weer gewoon in me pc doet doet me internet het wel .... wat doe ik fout ...??
ik heb me router gereset de lampjes van me router branden wel .
is me kassie stuk
moet ikmisschein een programma downlaoden (//firmwire//)ofzo .
het gekke is dat ie het gedaan heeft
ik hoop dat jullie meer weten ik wordt er zon beetje gek van ....
.
ineens deed me pc heniet meer waarom weet ik nog steeds niet?? ik heb toen die router wrt54g er tussenuit gehaald en mijn computer deed het weer...
nu wil ik toch die router er weer tussen want me laptop kan nu niet online..
maar hij doet het niet wat is het probleem...
als ik me stekker van me breedband in de router doe en dan een andere stekker van me router in me pc doe krijg ik geen internet ..(maar me pc zegt rechtsonderin dat ik wel verbonden ben )uitstekend staat er dan
als ik dan me breedband stekker weer gewoon in me pc doet doet me internet het wel .... wat doe ik fout ...??
ik heb me router gereset de lampjes van me router branden wel .
is me kassie stuk
moet ikmisschein een programma downlaoden (//firmwire//)ofzo .
het gekke is dat ie het gedaan heeft
ik hoop dat jullie meer weten ik wordt er zon beetje gek van ....
.