wrt54g snelheid

• Onderwerp starter Onderwerp starter giax
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

giax

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2009
beste,

ik heb dus linksys wrt54g op me laptop win xp pro gewoon snelheid ( download van 25mb) nu ga ik naar boven naar me pc die ik gister geformat heb en xp pro ultimate op heb staan., haal ik maar 500 kb. avg gedeinstalleert phissging filter uitgezet ssl 2.0 uitgezet niks helpt... wat kan dit zijn:shocked:

Heb je misschien een betonnen vloer? Beneden kan je misschien zelf de AP zien en je haalt volle snelheid, maar je kan zo slecht door een vloer kijken, en dus gaat de performance omlaag.

Oplossing: kan je je AP na de bovenverdieping brengen? Of een kabeltje trekken?

Heb je misschien een betonnen vloer? Beneden kan je misschien zelf de AP zien en je haalt volle snelheid, maar je kan zo slecht door een vloer kijken, en dus gaat de performance omlaag.

Oplossing: kan je je AP na de bovenverdieping brengen? Of een kabeltje trekken?

heb zeker een betonnen vloer, maar laptop gaat wel goed, alleen deze pc niet, heb er al verschillende nic's in gehad signaal is 90%

Zet eens de WLAN kaart van de laptop uit en gebruik de kaart van de pc (ik veronderstel dat het USB is). Dan kan je de performance in de laptop met alle twee NIC vergelijken in de verschillende kamers.

Eventueel kan je nog een WDS repeater plaatsen, maar dan wordt de maximale snelheid gehalveerd.

done

de usb versie van me pc op laptop anagesloten dan wel goeie snelheid ( ook de 2 pci kaarten van pc geef krappie snelheid wifi) erg vreemd... allemaal....

ik ben zelf consultant en zit ik hier met mijn vragen haha

ik ben zelf consultant en zit ik hier met mijn vragen haha

Mijn zus heeft informatica gestudeerd en kan geen programma installeren op een pc. Geef haar eens een mainframe en ponskarten (of fortran77)...

Maar je hebt volgens mij op de pc boven Vista ultimate geïnstalleerd en geen XP. Weet je zeker dat de computer boven Vista aankan?

giax

nee zeker xp , is speciaale uitgave van johnny :) xp met vista look en ja pc kan ook vista aan 4 gb geheugen , dual core procc maar 100% tis xp

en maakte je nu grapje over je zus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan