wrt54gl

Status
Niet open voor verdere reacties.

plomp9

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
Hallo,

Ik wil graag met mijn laptop draadloos kunnen internetten hiervoor heb ik een linksys wrt54gl gekocht maar nu probeer ik hem te installeren met de bijgevoegde cd maar het lukt me de hele tijd niet. Ik ben hier nu al enige avonden mee bezig maar tot nu toe kom ik nog geen steek verder. ik heb hier al op het forum gezocht maar kon niet het antwoord op mijn vraag vinden. Het probleem is dat hij op het laatste aangeeft: the router is not able to connect to the internet.
Ik heb een speedtouch 546 v6 van thomson modem.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en alles stap voor stap met mij door kunnen nemen alvast hartstikke bedankt en ik hoor graag van jullie.

met vriendelijke groet,

plomp9

Heb je de gegevens van je provider wel goed ingevoerd in de router

zover ik kan zien heb ik het goed ingevuld maar misschien dat ik toch een instelling fout heb gezet.. maar wat daar probeer ik achter te komen.

De speedtouch 546 v6 van thomson modem zit tevens een router functie in dus zul je de router die je er bij hebt aangesloten als accespoint moeten instellen

oke hoe gaat dat precies in zijn werking. en als ik het goed begrijp kan ik ook een draadloos netwerk creeren met de speedtouch??

Als je speedtouch geschikt is voor draad loos net werk heb je de linksys helemaal niet nodig.

nee volgensmij is hij niet geschikt voor een draadloos netwerk dus hoe moet ik het dan doen met de linksys als accespoint zoals jij dat net zei.

Instellen accespoint

Op bovenste link staat hoe je de modem in moet stellen maar als het goed is hoef je daar niets te wijzigen dus alleen de instellingen invoeren in je linksys te beginnen bij de afbeelding van je scherm waar disalblelt staat aan gegeven.
rechter schermen volgen van de afbeeldingen.
Als het goed is staan alles ook duidelijk in je gebruiksaanwijzing aangegeven

hier staat in essentie precies dezelfde vraag als die jij nu stelt. Kijk eerst daar, want daar staat een link met grafisch weergegeven wat je moet doen.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan