WS FTP Pro + Firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Baia*

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2001
Beste mensen,

Ik gebruik WS FTP Pro in combinatie met Norton Personell Firewall 2002 en heb daar een vraag over.

Wanneer ik een bestand wil uploaden lijkt het wel (de firewall staat aan!) of de firewall eerst controleerd of het "goed" is en laat dan pas het bestand uploaden. Dit duurt een aantal seconden.

Wanneer ik de firewall even op "disable" zet heb ik dit probleem niet en gaat het veel sneller.

Hoe kan ik in mijn firewall aangeven dat dit bij WS FTP Pro niet hoeft en gewoon de bestanden direct up kan loaden. Volgens mij moet dat echt wel duidelijk zijn.

Groetjes,
Jeroen

Wat controleert de firewall dan? Als je een regel maakt, moet het toch gewoon werken...beetje rare jongen die NPF.

Het zou ook wel duidelijk moeten zijn voor NPF, maar ik denk dat het mee te maken heeft dat NPF/NIS best zware programma's zijn. Ik weet niet watvoor pc je hebt, want onder de zegmaar P4 performence merk je dat wel...

Ge kunt een lichtere firewall proberen een zogehete rulebased firewall, kerio is dan het toppertje imo. Ander Sygate proberen denk ik...

garoeten Martijn(in lamme actie)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan