WS_FTP werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanz67

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Wie kan mij helpen, ik heb kortgeleden een nieuwe pc gekocht met vista besturing. Ik heb van de site van Ipswitch.com een probeer versie gedownload en die werkt prima maar die werkt maar 30 dagen. Ik heb vervolgens een nieuw exemplaar gekocht bij Computercollectief, deze geïnstalleerd (wel eerst de probeer versie verwijderd) maar als ik hem nu open dan krijg ik dit scherm

Ipswitch.jpg

Klik ik op Programma uit voeren dan krijg ik dit scherm

Ipswitch2.jpg

Johan

het staat er toch ... contacteer de verkoper van de software ...

Ja dat staat er maar daar krijg ik niet echt gehoor en dus dacht ik misschien dat iemand op dit forum mij kan helpen.

is de gekochte versie dezelfde als de trial ??
staat er op de verpakking vermeld "vista compatibel" ?

Ik zie dat ik ben genaaid door Computercollectief ik had ze voor de bestelling al laten weten dat ik een vista besturing had en toch sturen ze mij een versie toe die niet compatibel is met vista ik ga maandag maar even bellen. Bedankt in ieder geval.

Dumpen die WS_FTP!

Hoi. Je gebruikt een versie van WS_FTP die niet met Vista werkt. Ik gebruikte een
versie die dit wel deed, maar ook dit gaf problemen. Raar maar waar, na enige tijd
zorgt dit programma ervoor dat je oude pictogrammen in Vista krijgt. Zo kreeg bij
mij een contacpersoonpictogram een oud mapje. Toen ben ik overgestapt naar
FileZilla, werkt ook prima en lijkt erop.

Later schoot me iets te binnen. Je kunt in Vista bestanden delen via het inerne
netwerk. Gewoon via de verkenner. Ik dacht: dat moet dan toch ook wel met het
internet gaan? En dat kan. Je kunt een netwerklocatie aanmaken, waardoor je
zo vanuit de verkenner, hup, je host in kan. Natuurlijk vraagt Vista netjes om je
login-gegevens, dus anderen komen er niet in. Dan is het kopieer-en-plak-werk...

Bekijk even dit topic dat ik gestart heb: klikkerdeklik!

Veel plezier ermee!

Ohja, voor de XP'ers, met XP kan het ook!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan