Hallo ,
ik heb een acer-laptop hersteld naar toestand zoals het toestel geleverd is .
Blijkt dat er het besturingssysteem windowsxp-home / 32 bit / nederlands / op staat .
Wel is de xp-versie gedateerd want er staat xp-sp2 op .
Mijn gedacht was , om tijd te winnen ,met wsus-offline-update al de ontbrekende updates tot heden op de laptop te plaatsen .
Maar bij het trachten te gebruiken van de nieuwste versie van wsus-offline-update vind ik op het eerste zicht niet waar ik beste het vinkje van de gewenste bestanden zou zetten .
Op het hieronder ingevoegde beeld vind ik geen xp-nederlands

Op het beeld hieronder merk ik wel xp-nederlands .

Kan iemand mij aanduiden welke keuze ik best maak om de updates voor een besturingssysteem xp-home-nederlands te verkrijgen ?
Alvast dank .
ik heb een acer-laptop hersteld naar toestand zoals het toestel geleverd is .
Blijkt dat er het besturingssysteem windowsxp-home / 32 bit / nederlands / op staat .
Wel is de xp-versie gedateerd want er staat xp-sp2 op .
Mijn gedacht was , om tijd te winnen ,met wsus-offline-update al de ontbrekende updates tot heden op de laptop te plaatsen .
Maar bij het trachten te gebruiken van de nieuwste versie van wsus-offline-update vind ik op het eerste zicht niet waar ik beste het vinkje van de gewenste bestanden zou zetten .
Op het hieronder ingevoegde beeld vind ik geen xp-nederlands

Op het beeld hieronder merk ik wel xp-nederlands .

Kan iemand mij aanduiden welke keuze ik best maak om de updates voor een besturingssysteem xp-home-nederlands te verkrijgen ?
Alvast dank .
Laatst bewerkt: