wsus offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

leukefee

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2012
Hier nog even een vraagje, nieuwe ssd schijf in pc gezet met nieuwe windows 7 installatie.
Ik heb gebruik gemaakt van wsus omdat de gewone update blijft hangen.

Hoe weet ik nou dat wsus klaar is met alle updates? Elke keer als ik hem aan zet vind hij wel wat maar heb het idee dat hij steeds het zelfde aan het doen is, hoe kan ik dat zien, of geeft wsus zelf
aan wanneer er geen updates meer zijn.

En btw updaten naar windows 10 wel doen of niet doen?

Voor je op Start klikt vink je nog aan : de te installeren updates + Verify Installation Packages + Automatic reboot and recall.
Dan herstart windows en WSUS automatisch net zo vaak als dat er nog updates aangebracht moeten worden.

Upgrade naar Win10?
Als Win7 voldoet dan lekker op Win7 blijven.
Wordt nog 5 jaar ondersteund door MS en werkt probleemloos, zeker vergeleken bij Win10
Als u kijkt naar het aantal klachten over met name de update procedure van win10, dan zeker op win7 blijven.

Hoi Oke duidelijke, maar als wsus dat gedaan heeft kan ik er dan vanuit gaan dat hij alle updates die beschikbaar zijn heeft gepakt?

Ik heb hem gisteren idd aangezet met die instellingen maar zie nu dat hij is blijven hangen bij KB2819745 wat kan ik nu het beste doen? Hij doet niks meer.

Top blijf ik op windows 7 zitten

Nadat WSUS zijn werk heeft gedaan kan windows weer op automatische updates worden gezet en zullen de laatste updates gedownload en installed worden.

Oke maar wsus heeft nu zijn werk niet gedaan want hij blijft hangen bij KB2819745

zie afbeeldingNaamloos.jpg

Dan hoeft niet perse verkeerd te zijn.
Probeer de gewone windows update maar eens.

ik heb de gewone windows update geprobeerd maar haalt na 2 uur nog steeds niks op.

ondertussen het bestand uit de lijst gehaald bij wsus en opnieuw aangezet.

wsus .jpg

Hier blijft hij ook al dik 2 uur op hangen.............. opnieuw opgestart en nogmaals geprobeerd maar geeft weer de zelfde melding

wat nu?

Laatst bewerkt:
Is KB2819745 te zien in het software overzicht (standaard programma's - Programma's en onderdelen - geinstalleerde updates weergeven)?
Zo ja, verwijder hem dan eens en dan windows update uitvoeren.

nee staat niet op de lijst.

en is de hele nacht op het scherm (zie foto vorig bericht) blijven hangen.

heb ik al gedaan maar dat is een zelfstandig installatie programma en ook die blijft hangen.

Vergeet even de code waar hij op blijft hangen, die heb ik eruit gehaald.

Waar hij nu steeds niet meer op reageert is dit scherm ik heb hem uren aan laten staan en er zit geen beweging in, iemand hier ervaring mee

Naamloos.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan