wtf winks betalend in de nieuwe versie van msn:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik een wink wil verzenden via de nieuwe msn zie ik heel andere dan de vorige: ik dacht lekker, zal ik die ook es ff uitproberen, ik klik erop maar in plaats van naar het gesprek terug te keren gaat er een kadertje open met: om deze wink te kopen moet je 1 euro betalen, en dit is bij allemaal zo!!! ik vind overigens de andere winks van de beta niet meer trug:confused:, hebben jullie gratis winks miskien in de officiele msn 7.0, dus niet de beta
 
Dat is heel raar want bij mij ziet het er zo uit (zie afbeelding :))
De bovenste zijn gratis (mijn winks) en daar onder staan de winks die je moet betalen (wat is 'in')...

Als je op meer.. klikt krijg je meer winks, maar dat spreekt voor zich:p
 

Bijlagen

  • winks.jpg
    winks.jpg
    25,8 KB · Weergaven: 84
tiens, nu is het ineens wel zo bij mij, alleen heb ik nog andere winks dan jij erbij:D die veranderen dus blijkbaar af en toe, gelukkig
 
Ok dat het goed is :thumb:

Maar die veranderen niet, als je op "meer..." klikt, dan krijg je ze allemaal te zien, normaal heeft iedereen dezelfde, tenzij je er gaat kopen :)
 
Wat is eigenlijk een wink. Je hebt emoticons :) avators, en nu een wink??? of bewegen die??
 
Jep een wink beweegt en er is ook geluid bij...
Je hebt ook nog animated emoticons, die bewegen ook, maar daar is geen geluid bij :), nu dat je het zegt.. ik heb er daarvan nog een paar op mijn computer staan :)

<-- Ik weet niet of die werkt (dan is ditte mijn "test" berichtje :))

Anders staan er hier ook ene (bijlage)
 
Mijn bijlage doet het niet:mad:
 

Bijlagen

  • eten-magnetron001.gif
    eten-magnetron001.gif
    14,3 KB · Weergaven: 57
Waarom gaat datte niet :(
Ik wil van die bewegende plaatjes invoege (als bijlage en als avatar) en ze doen het niet :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan