wv.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn1981

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 apr 2008
Hoi,

kan iemand mij (een simpele computerleek) eens uitleggen hoe ik ervoor zorg dat het trojaanse paard wv.exe (waarvan ik na wat gegoogle vermoed dat het om het spyprogramma winvestigator gaat) kan defnitief verwijderen?

Iedere keer als ik internet verbind komt dit lastige beestje in mijn temporary internetfiles en installeert automatisch het programma wv.exe. Avast vindt iedere keer dit programma en daaropvolgend verwijder ik her. Jammer genoeg komt het bij een volgende internetverbinding gewoon terug....

Ik downloadde de gratis versie van adaware ... die niets terugvindt op mijn pc....

Ik snap er echt niets van....elke hulp is welkom...

alvast bedankt!!
Stijn

Het is een goed idee om het eerder genoemde superantispywware in de veilige modus te laten draaien net als de verwijder tool

mvg leo

hoi,

bedankt voor de tips.... ik maakte een backup van alles op een externe harde schijf. Kan het spyprogrammatje hierop terecht komen of ben ik vrij zeker dat de bestanden "zuiver" zijn?

Verder heb ik met superantispyware geprobeerd (nog niet onder veilige modus). (kan het trouwens dat avast reageert op superantispy...als zijnde ook een bedreiging?). Deze vond niets terug behalve wat tracking cookies...

http://www.2-spyware.com/remove-winvestigator.html (is dit een onderdeel van spy dokter?) probeerde ik ook maar sinds ik die installeerde lijkt het probleem alleen maar veregert omdat het virus programmaatje niet meer wv heet maar iets totraal anders.

Ik probeer vanavond nog één maal maar ik vrees dat ik toch voor de easy way kies en alles gewoon laat verwijderen en windows laat herinstalleren.

Bedankt voor het proberen verstaan van mijn probleem!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan