wvx bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

demeyer

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
ik heb een wvx bestand gedownload - kan het afspelen op Windows Media Player - wordt daar een .mov bestand
maar slaag er niet in het te branden op een cd: wordt niet erkend door brandprogramma's Media Player, Nero noch door Converters Avs, Mp4converter

iemand een idee?

demeyer

Wil je het bestand alleen maar op CD hebben, of moet er conversie plaats vinden voor -of tijdens het branden naar CD?

ik wil het wvx bestand alleen maar op cd hebben, maar zowel 'branden' van Media Player als Nero herkennen het bestand niet - ik wou het bestand hier in bijlage zetten, maar kreeg een foutbericht 'ongeldig bestand'

demeyer

Hoeft niet, ik heb denk ik al 'scherp' waar het mis gaat.
Wat je moet doen met Nero is kiezen voor een 'data' CD en niet voor een film of muziekcd.
Het bestand wordt dan simpelweg naar disk gekopieerd zonder dat Nero er iets mee doet. Kies je voor muziek of videobestand dan wil Nero 'iets' gaan doen met het bestand vóórdat het overgezet wordt.

M.a.w. als DATA kopiëren.

bedankt voor de vlugge reactie
'data' heb ik inderdaad nog niet geprobeerd
- ik wil nl de cd daarna kunnen afspelen op een dvd-cd speler gekoppeld aan een TV en vrees dat daarmee niet zou gaan
- ik zal straks proberen als 'data' te kopiëren langs Nero
- ik probeerde intussen het bestand als bijlage in te voegen in Gmail en dat ging wel
- alleen na wvx kwam tussen haakjes : video/x-ms-wvx

demeyer

Of die CD / DVD speler dat bestand kan afspelen hangt af van wat de fabrikant de speler heeft 'meegegeven'. Vele spelers kunnen vele soorten bestanden aan, maar of een gemiddelde speler een wvx bestand aankan betwijfel ik. Dat moet echter binnen no time op het w w w te vinden zijn -> jouw type cd / dvd speler en de formaten die deze aankan. E.e.a. voor zover je het handleidinkje niet meer zou hebben.

ziehier hert vervolg : heb het bestand als 'data' gebrand op de cd
de cd uitgeprobeerd op een andere PC - speelt langs Verkenner/mediaplayer
maar op mijn dvd/cd speler krijg ik 'unsupported' 'disc niet herkend' -
ik geef hier in bijlage 'disc.doc' wat ik lees in de handleiding van mijn dvd recorder
kan ik nog iets doen?

Bijlagen

Ik ken de website en de tool niet, dus weet niet of het 'vertrouwd' is, maar dit tooltje zou het bestand om moeten kunnen zetten.

ik heb met dat tooltje het wvx bestand kunnen converteren naar wav en mp3,
maar bij het afspelen kreeg ik alleen de muziek

dan sluit ik het dossier maar af - het is toch maar uitzonderlijk dat ik wvx binnenkrijg
in alle geval bedankt!

demeyer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan