ww inbelverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

amaldo

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Goeden dag,

Bij de inbelverbinding van een kennis staat bij het inbellen een verkeerd wachtwoord (veel langer).
Als ik dit wachtwoord weghaal en het goede ervoor in de plaats type komt de verbinding tot stand.
Weghalen van het vinkje heeft geen succes.
De belverbinding is van Freeler. Bij het installeren kan je een installatieprogrammaatje gebruiken en worden de juiste verbindingen (Outlook en IE) automatisch tot stand gebracht.
Dus heb ik de inbel verbinding verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Zonder succes.
Alle updates van Windows XP binnengehaald, Adaware en SpyBot erop losgelaten, maar nog steeds keert het verkeerde wachtwoord terug.
Nog een idee ?

Groet van Amaldo

Ik kan er naast zitten, maar iets zegt mij dat er een instelling is om het vinkje te configureren zodat het: of alleen voor jouw, of voor iedereen op de pc moet worden onthouden, dit is waarschijnlijk alleen op admin niveau in te stellen.
Ik weet echter niet meer waar dit in te stellen is.(kijken kan ik ook nie-> linux is aan het ripper...)

Misschien ziet een andere lezer wat ik bedoel en kan zeggen of mijn idee de juiste is?

Dag @temptation,

Zou best eens kunnen, geeft in ieder geval weer iets om uit te proberen. Maar aangezien het Vaderdag is nu eerst aandacht voor de kinderen.
Maar je hoort nog van me !

groeten van Amaldo

De computer start op met 1 account en dit is de beheerder van deze computer en daar heb ik alle vinkjes al weggehaald, opnieuw het wachtwoord ingetypt. Toch keert het oude wachtwoord, aangevinkt terug.
Inbelverbinding verwijderd en handmatig opnieuw gemaakt met goede wachtwoord. Toch weer het oude wachtwoord.
Staat er misschien iets fout bij IE - Extra - Internetopties ?

Groeten van Amaldo

Oplossing gevonden.
Ik heb me in de war laten brengen. Zodra de inbelverbinding komt, staan er op de plaats van het wachtwoord 16 bolletjes. Het wachtwoord heeft 8 bolletjes.
Tot dusver heb ik eigenlijk net zoveel bolletjes gezien als een wachtwoord lang is.
Maar op deze computer zegt het aantal bolletjes niets over het wachtwoord. Sterker nog achter de 16 bolletjes zit gewoon het goede wachtwoord van 8 posities. Was voor mij nieuw !
Groet van Amaldo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan