WWE Smackdown Vs. Raw 2010 PS3 Unlock codes !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

brian045

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2009
Ey mensen,

Ik heb wat codes opgezocht hoe je bijvoorbeeld the rock kan unlocken ;) Ik zet ze hieronder neer:

Bij de options menu selecteer je cheat codes en dan voor je deze codes in om mensen te vrijkrijgen.

Dirt Sheet and Vince's Office Backstage Brawl areas
Enter "BonusBrawl" as a case-sensitive code to unlock the Dirt Sheet and Vince's Office Backstage Brawl areas. -From: Matthew Hamilton

Wrestle as The Rock
Enter "The Great One" as a case-sensitive code to unlock The Rock.

John Cena's alternate attire
Enter "CENATION" as a case-sensitive code to unlock John Cena's alternate attire.

Randy Orton's alternate attire
Enter "ViperRKO" as a case-sensitive code to unlock Randy Orton's alternate attire.

Santino Marella's alternate attire
Enter "Milan Miracle" as a case-sensitive code to unlock Santino Marella's alternate attire.

Shawn Michaels' DX attire
Enter "Bow Down" as a case-sensitive code to unlock Shawn Michaels' DX attire.

Triple H's DX attire
Enter "Suck IT!" as a case-sensitive code to unlock Triple H's DX attire.

Als je nog vragen hebt stel je ze hier maar of meer codes weet zet ze hieronder ;)

PS: Wie speelt er wel eens online ? Zet dan hieronder je PS3 account hier neer dan doen we eens tegenelkaar =D

randy orton

ey bedankt dat je al die codes weet maar ik heb een vraag.
als jij het spel heb gespeeelt en dan met randy orton kan jij het mij mischien zeggen.
als je in week 9 zit moet je een duel tegen festus als je dat heb gedaan en goed krijg je bob orton als opdracht heb je don't use strikes geen gebruik maken van stakingen wat bedoelen ze daar mee wat moet je daarbij doen kan jij me daar bij helpen alvast bedank
sapzuiger

Bijna een jaar later een reactie.
stel maar een nieuwe vraag dat is beter dan deze omhoog te schoppen.

oja en begin de post niet met ey maar met een nettere manier bijvoorbeeld Hallo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan