www.coeliakie.tk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jappo_NL

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2003
Zoals in dit forumonderdeel wel duidelijk is, wil ik graag van jullie weten wat jullie van mijn site vinden.

Het adres is www.coeliakie.tk , of als .tk weer kuren heeft: http://members.chello.nl/w.kock2

Het ziet er een beetje kleurig uit, dat weet ik...maar ik ben nog aan het zoeken naar de goede kleuren.

Ook is het erg frontapgeachtig: en daar is het dan ook mee gemaakt. Verder heb ik basic kennis van html en javascript (ik begrijp het, laten we het daar op houden).

Alle opbouwende kritiek is welkom, aan: "goed" of "slecht" heb ik niets.

Alvst bedankt,

Jasper Kock
www.coeliakie.tk

Netjes.
Kleuren mogen wel zo, alles is goed te lezen.
Maar.......
de frames met de recepten.....
onder komt -bij sommige- een scrolbalk, dus tekstregels inkorten.
Of is het de bedoeling dat zo een pagina apart verschijnt?

En..... klikkend op Home op een receptenpagina wordt in het receptenframe heel de site geopend.

:cool:

Keurig verzorgde site. Is duidelijk veel aandacht aan besteed.
Je geeft het probleem van de kleurkeuze zelf al aan.
Zou eens proberen te zoeken naar zachtere, minder schreeuwende kleuren omdat mensen zich niet op hun gemak zullen voelen bij het lezen van de site met deze kleuren.

ja precies: ik had vroeger iets andere frames, en toen stonden die recepten er al op...ik moet ze nog steeds aanpassen: bedankt...

Hallo,
Leuke Site,

Wat meschiens mooier was is om de scrollbar in de kleuren van de site aan te passen, als men met een hoge resolutie werkt valt die scrollbar erg op.
Als je die in de kleuren van de site maakt wordt het meer een geheel.

Is maar een mening, meschiens vind je het zelf niet mooi.

Maar ziet er goed uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan