www. fout melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cor 63

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
error 404

Hallo.
Als ik een of andere site wil open krijg ik volgende foutmelding regelmatig.
Object not found!
The requested URL was not found on this server. If you entered the URL manually please check your spelling and try again.
If you think this is a server error, please contact the webmaster
Error 404
www.errorplace.com
Thu 17 Jun 2004 09:18:30 AM CDT
Apache/2.0.40 (Red Hat Linux)
De vraag is nu wat houd deze melding in en wat doe ik fout.
vr gr Cor.

Laatst bewerkt:
Hij kan dus gewoon het bestand niet vinden. Heb je het alleen bij die site? Geef anders nog eens wat voorbeelden.

Ofwel allemaal sites van Kazaa (lite)

Bij mij openen alle sites normaal. als ik via Google naar "errorplace" zoek kom ik op verscheidene fora terecht waar je een HijackThis log moet plaatsen. Dus doe dat nu ook maar :)

Laat allereerst je PC op Malware, zoals Adware/Spyware en dergelijke troep, scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Nu kun je je log plakken en er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken woorden door de spyware-experts

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

error 404

Hoi Hans. (allemaal)
Even terug komen op mijn probleem.
Ik heb mijn computer gecontroleerd met AdAware en met SpybotSearch hier waren geen problemen.
Een scan maken met HijackThis gaat niet, ik nl. HijackThis niet downloaden vanwege fout melding error 404.
Dit houd dus in dat zodra ik iets wil downloaden de fout melding krijg.
Mijn system werkt onder Windows 2000 prof.
Beveiligd met Norton Internet Security 2004
Wat nu?
vr gr Cor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan