www.madroelhoeve.tk

Status
Niet open voor verdere reacties.

diana30

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2003
Ik wil hierbij even mijn website promoten die ik voor een kennis heb gemaakt. De website gaat dus meer over zijn "zaken" dan over de mijne, maar aangezien ik de "webmaster" ben, wil ik 'm toch wel even promoten. Het gaat over bordeauxdoggen, dus alle hondenliefhebbers even gaan kijken (niet hondenliefhebbers mogen ook kijken!)

Ik vind de balletjes onder de muisaanwijzer hinderlijk, en wanneer je je muisaanwijzer van plaats veranderd, en daarna gelijk scrollt, blijven de balletjes "hangen".

Verder hou ik meer van Golden Retrievers. lollllzzzz

Greetz Patrick

Ja mijn smaak honden is het ook niet echt, al zijn het wel lieve honden. Ik vind Golden Retrievers ook mooier en herders eigenlijk nog mooier. De balletjes op de contactpagina heb ik verwijderd, maar bij links laat ik ze nog even staan. Vind het toch wel grappig. Maar leuk dat je even gekeken hebt!

Grappig Diana ! :D
Nee, het zijn ook niet mijn honden :(.
Hoe lang heb je over gedaan om de pagina te maken?

Misschien zou je de tk banner uit kunnen zetten?

Misschien zou je eens naar de navigatie kunnen kijken, die is wat omduidelijk.

Je gebruikt op een aantal pagina's een net menu, en ik kwam in de gauwigheid ook weer een pagina tegen waarop een "back" knop zat. Door bijv. hier wat aandacht aan te schaffen ben je imo weer een stap verder.

Hoezo is de navigatie wat onduidelijk? En inderdaad, op de pedigreepagina's staat een backknop. Daar is geen ruimte voor de menubalk.
En bij mij komt de tk banner niet tevoorschijn omdat ik popupkiller heb. Ik heb geen idee hoe je dat kunt uitschakelen. Ik denk dat dat automatisch komt omdat je gratis een www url krijgt bij dot.tk. Ik heb in elk geval nergens aangegeven dat er een popup van dot.tk naar boven moet komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan