www.meesterwerken.eu

Status
Niet open voor verdere reacties.

chris1382

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2006
Mijn site www.meesterwerken.eu is nu bijna klaar eindelijk....

Er zijn nog een paar dingen niet helemaal goed misschien kunnen jullie me helpen tips/verbeteringen zijn altijd welkom.

- de witte rand om het intro filmpje zie ik liever niet hoe krijg ik deze weg het filmpje heb ik gemaakt met swish.

- als je de foto's bij werken bekijkt of bij series met een hogere relosutie dan 1024x768 dan staat niet alles in het midden gecentreerd hoe kan ik dit centreren. het hoofdmenu is wel gecentreerd zowel verticaal als horizontaal maar bij het script waar de foto's weergegeven worden krijg ik dit niet goed.

- Als je foto's bekijkt en je gaat dan weer terug kom je weer in het begin van het scrollwheel terug en niet op de plaats waar je gebleven was...

- hebben jullie nog tips om de site te verbeteren????
Alvast bedankt

ziet er mooi uit
wat betreft verbeteringen. ik vind het eigenlijk niet zo handig dat er iedere keer een aparte pagina met andere layout wordt gestart. zou verder ook niet weten hoe je dat soort pagina's integreerd in je hoofd thema, om het zo maar ns te noemen.
ik zie zelf geen witte rand, maar ik neem aan dat je er dan al een oplossing voor gevonden hebt, moet nl niet heel moeilijk zijn...
en hoe kom je aan de scripts voor de foto's? het ziet er erg goed uit en heb er geen problemen mee gehad. ben nu zelf een website aan het maken en zou graag van hetzelfde script gebruikmaken!

hmm bedoel je misschien de rand die verschijnt zodra je met je muis boven het filmpje hangt? ik vrees dat je daar weinig aan kan doen nl omdat dat een beveiliging is vanuit windows om te voorkomen dat sommige websites toegang willen krijgen tot je pc...
thnx voor het script!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan