www.sweetIm.com verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HUGO1948

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2012
Heb XP-32 bits. Per ongeluk met downloaden iets te veel aangeklikt. Wanneer ik Google Grome open, opent zich automatisch "www.sweetIm.com"
Hierdoor start deze site met irritante reclame. Wanneer ik dit tabblad verwijderd blijft tabblad Chrome gehandhaafd en kan gewoon mijn werk doen.
Heb van alles geprobeerd om de sweetIm site te verwijderen. Iedere keer wanneer ik Chrome herstart gebeurt hetzelfde.
Hoe kan ik dit euvel van Chrome loskoppelen of verwijderen?
Bij voorbaat dank.

Heb gedaan wat U mij voorstelde. Onder sleutel Chrome, extra, extensie, is echter niets te vinden. Onder Ccleaner stond ook niets om te deïnstalleren.

Laatst bewerkt:
Heb je al via de steeksleutel in Chrome en dan via extra en extensies de extensie uitgeschakeld !?

Daarna zou ik met CCleaner alles van SweetIM deïnstalleren.

Hier heb ik misschien iets wat helpt!

1. Haal je virusscan erover heen! (helpt meestal)
2. Download ccleaner! (zie link onderin) Ga naar gereedschap en dat naar internet! Zet hier de pop-up gewoon uit!
3. Maak met CCleaner je PC even schoon! Haal ook alles wat je niet nodig hebt aan programma's eruit! Voor het zelfde geld ligt het aan 1 van je programma's!

Ik hoop dat 1 (of meer) van deze dingen werkt, hou me op de hoogte! :thumb:

Stap 1:

Slechte toolbars verwijderen....

Download AdwCleaner by Xplode naar je Bureaublad.
  • Sluit alle openstaande vensters
  • Start AdwCleaner en klik Delete

• adwcleaner.png
  • Klik bij AdwCleaner – Information op OK
  • Klik bij AdwCleaner – Restart Required op OK
Alle icoontjes verdwijnen van het Bureaublad, dit is normaal
Je PC word opnieuw opgestart en er een opent logfile (C:\ AdwCleaner[xx].txt post de inhoud hier op het Forum.

Als je Startpagina ook gehijackt was, stel dan de zoekmachine opnieuw in, deze word standaard door AdwCleaner terug gezet naar Google.com

Stap 1:

Slechte toolbars verwijderen....

Download AdwCleaner by Xplode naar je Bureaublad.
  • Sluit alle openstaande vensters
  • Start AdwCleaner en klik Delete

• adwcleaner.png
  • Klik bij AdwCleaner – Information op OK
  • Klik bij AdwCleaner – Restart Required op OK
Alle icoontjes verdwijnen van het Bureaublad, dit is normaal
Je PC word opnieuw opgestart en er een opent logfile (C:\ AdwCleaner[xx].txt post de inhoud hier op het Forum.

Als je Startpagina ook gehijackt was, stel dan de zoekmachine opnieuw in, deze word standaard door AdwCleaner terug gezet naar Google.com

Configuratiescherm >> Programma's en onderdelen >> Zoek Sweetim delete it.

EXTRA;

Tangetje rechtsboven, instellingen, extensie's schakel SweetIM uit

lalla

als da erop oomt als je op google chrome gaat dan moet je op google chrome rechts vanboven op die 3 streepjes klikke onderelkaar endan instellingen
Bij Opstarten: een speciefieke pagina of reeks opene fzo iets en dan pagina instellen endan op sweetim klikke endan zie je een kruisje dan is het weg maar je moet ook zoeken dan staat er zo'n kadertje met sweetim dan moet da weg dus klik je gwn op google en ok gwn google chrome dicht doen opnieuw open doen en het is goed!! endat allemaal zonder die onveilige virusdingskess! e

en als bij nieuw tablad openen nog steeds sweettim hebt klik je opnieuw op die 3 streepjes en dan
achtergrond pagina's weergeven dan klik je de programmas die je niet kent weg door erop te klikken endan proces beendigen Okjj ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan