www.tpgpost.nl doet gek

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Als ik online ga voor tpg post dan kan ik niet doorklikken naar de volgende site. Ik krijg dan in de adresbalk het volgende te zien.
http://nl.sitestat.com/tpgpost/tpgpost-nl/s?hp-consument&ns_type=clickin

Terwijl dat moet zijn www.tpgpost.nl/voorthuis dat krijg ik op een andere computer wel dus de site zelf is ok....als ik ...../voorthuis invul krijg ik ook de juiste site maar het lukt dus niet vanuit het hoofdscherm. Dan krijg ik een lege pagina. Met dus:
http://nl.sitestat.com/tpgpost/tpgpost-nl/s?hp-consument&ns_type=clickin

Wie weet raad hier??

Geplaatst door drempel
Ik snap niet dat bv de webmaster er nooit last van heeft gehad.
Misschien merkt ie het helemaal niet. Dat Hosts-bestand staat namelijk niet standaard op elke computer.
Je kunt het er zelf op zetten (zie hier bijvoorbeeld).
En een anti-spywareprogramma als Spybot S & D zet ook een Hosts-bestand op je computer.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Misschien merkt ie het helemaal niet. Dat Hosts-bestand staat namelijk niet standaard op elke computer.
Je kunt het er zelf op zetten (zie hier bijvoorbeeld).
En een anti-spywareprogramma als Spybot S & D zet ook een Hosts-bestand op je computer.

Guus.

ok dat is waar natuurlijk..

Ik denk ook dat spybot het bij mij gedaan heeft. Maar dat kun je uitschakelen geloof ik. Volgens bovenstaand recept lukt het vooralsnog niet. Op een of andere manier. De webmaster heeft er inderdaad niets mee van doen, want het zijn externe progs die de boel verzieken....

Geplaatst door egkok
Maar dat kun je uitschakelen geloof ik. Volgens bovenstaand recept lukt het vooralsnog niet.
Via Tools kun je dat in Spybot inderdaad uitschakelen, maar daarmee schakel je ook de nodige bescherming tegen spyware uit.
Dat is echt niet nodig. Je hoeft alleen dat regeltje met nl.sitestat.com maar uit Hosts te verwijderen - zie bijlage.
Kijk wel eerst even naar de eigenschappen van het bestand Hosts. Als er een vinkje bij Alleen lezen staat, moet je dat even weghalen; na de wijziging zet je het dan weer terug.
Dit is een extra beveiliging, die ervoor zorgt dat het bestand niet door spyware veranderd kan worden.

Guus.

Laatst bewerkt:
OK doet het weer, bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan