www.verdiengeldmetuwwebsite.nl site check :D

• Onderwerp starter Onderwerp starter ttvk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ttvk

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2011
Hallo iedereen!

Ik heb sinds een paar dagen geleden mijn website online gezet, en ik ben er heel blij mee . Op mijn site kun je informatie vinden over hoe je geld kan verdienen met je website doormiddel van affiliate, google Adsense en meer.

De website zal nog vaak ge-update worden ( elke dag wel een paar keer ) dus er zal nog veel veranderen.

Neem gerust een kijkje en tips zijn natuurlijk welkom!

http://www.verdiengeldmetuwwebsite.nl

Groeten Teun

wil je echt een objectieve site check?

site ziet er aardig uit, afgezien dat hij veel te klein is, maar de content is waardeloos. een kleine google opdracht levert jouw gehele content op, maar dan overzichtelijker.

De achtergrond is wel een beetje erg licht, De tekst past niet altijd (Bijv. AdSense pagina) en ik vind het lettertype niet mooi.
Zo. Dat is het eerste dat me meteen al opvalt. (Ik sluit me trouwens ook bij Example5 aan dat het inhoudelijk ook niet veel is)

Als ik de website in ie9 bekijk dan zie ik dat de website niet netjes wordt geladen eventueel rekening houden met de verschillende browsers

ik heb even naar je site gekeken. Een aantal dingen vielen mij op.
- je ontwerp is een beetje aan de kleine kant waardoor alles op elkaar gepropt lijkt te staan. Dit leest niet makkelijk.
- Het achtergrond achtergrond groeit niet mee met de tekst waardoor het lijkt alsof je tekst zweeft.
- Ik ben zelf niet zo een liefhebber van serif fonts op een website. wanneer het, zoals in dit geval, te klein is wordt het niet goed leesbaar.

De informatie zelf vond ik op zich wel handig om bij elkaar te zien staan.

Mijn advies is nog even iets meer aandacht te besteden aan het uiterlijk van de website. verbreed je ontwerp, bijvoorbeeld, van je huidige 700px breed naar 900px breed. op die manier heb je meer ruimte om eea iets groter en ruimer op te zetten. maak ook meer gebruik van je top menu. Plaats daar bijvoorbeeld ook de verwijzingen naar "links" en "contact". op die manier oogt je menu aan de zijkant wat ruimer.

ik hoop dat je hier iets mee kan.
groet
Vasco.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan