www.yown.nl - Nederlandse Omegle / Chatroulette

Status
Niet open voor verdere reacties.

damiaantjuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2011
Hey iedereen :D

Link: http://www.yown.nl

Ik ben zojuist een nieuw projectje gestart, is sinds gisteravond online.

Wat vinden jullie er van?

Graag opbouwende kritiek!

Alvast bedankt, :thumb:

Het is wel handig als je er bij verteld wat het is... Na 30 seconde rondklikken op niet-klikbare dingen kwam ik er pas achter. Ook een 'terug naar homepage' knop (bijvoorbeeld een klikbare header) is wel handig.

En wat precies zijn nou de mensen op de voorpagina? Ik neem aan dat dat mensen zijn die kunnen inloggen oid???

Laatst bewerkt:
Welkom op helpmij...

Om maar kort te zijn...Drama...

Verbinden met server loopt vast.En als ik dan op stoppen klik ben ik in 1 keer wel met iemand verbonden.
Dan is de vraag..met wie???
Zie daar niets van...geen naam, scherm etc.
Meldingsscherms van "u bent verbonden etc" vallen over de teksten van de partner heen...

Idee is leuk(chatroulette)maar nog genoeg te doen lijkt me.

Ja, het niet in kunnen stellen van een naam is niet echt handig.

Daarnaast: de code is een beetje een grote hoop scripts. De onload is pas na 2 secondes, de hoeveelheid js/css files is nogal groot. Ook het om de 2 (ofzo) seconde refreshen van het aantal users online is een beetje veel; het is leuk om steeds een xmlhttp call te maken, maar niet echt heel nodig. Misschien een idee om gewoon in je page te echo'en, of anders eens in de 30 seconde te updaten.

Ohja, en je HTML/JS/CSS is niet gescheiden; je hebt wel mooi linkjes naar css bestanden, maar er staat ook nog CSS in de pagina zelf. Zelfde geld voor Javascript.

Laatst bewerkt:
Er zitten alleen maar mensen in te spammen over voedsel en whatever.
Ben het al meteen zat =)

Niet alleen Chrome hoor, ook Firefox (4) geeft aan:

Gerapporteerde webvervalsing!

De webpagina op www.yown.nl is gerapporteerd als een vervalsing en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.

Heb zo het gevoel dat er iets mis was met de security van de site en iemand er handig gebruik van heeft gemaakt. Of, tsja, TS vond het leuk om een malsite neer te zetten. Who knows.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan