X 1900 Xtx

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basj0ew

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2005
ik wil de X 1900 XTX gaan kopen, maar wat is het verschil tussen alle merken? Het zijn toch allemaal X 1900 XTX kaarten? Of zit er toch verschil in de specs? De prijzen zijn namelijk nogal verschillend

Basj0ew zei:
ik wil de X 1900 XTX gaan kopen, maar wat is het verschil tussen alle merken? Het zijn toch allemaal X 1900 XTX kaarten? Of zit er toch verschil in de specs? De prijzen zijn namelijk nogal verschillend

als de prijzen erg verschillend zijn, ligt het en aan het merk en aan de versie. Je hebt namelijk normale kaarten, maar ook de crossfire edities, die over het algemeen een stuk duurder zijn dan de normale versies. Je hebt deze versie echter alleen nodig als je daadwerkelijk crossfire wil (2 x een x1900XTX dus) wat mij vrij sterk lijkt want niet iedereen heeft een budget van 1300 euro voor alleen de videokaarten.

Je moet natuurlijk wel een goed merk nemen. Als je ASUS, Sapphire, Powercolor of MSI hebt heb je een goede kaart in handen. Neem de goedkoopste van deze merken, ze zullen vrijwel gelijk presteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan