x box 360 games branden ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

tyfoon7

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2012
hallo ik heb een vraag over het branden van x box 360 games ik heb een spel binnengehaald die aan geeft dat ie 8,7 gb is maar ik krijg hem niet op een dl dvd gebrand ik heb een ihas 124 b brander en gebruik img burner

ik heb all zitten Google maar nou schijnt het dat je een firmware nodig hebt maar ik snap er niks van

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

mvg jeffrey van offeren

Dat komt omdat normale dual layer DVD's maar ongeveer 8.5gb MAX aankunnen.

Je zou kunnen proberen de image te "shrinken". dat kan met dvd schrink bijvoorbeeld.

@mastermindz: Verkleinen van een game lijkt me niet een goed plan / niet uitvoerbaar.
@tyfoon7: Standaard krijg je in ImgBurn een melding als je probeert te 'overburnen'. Krijg je die melding niet?
Natuurlijk is er nog wat: Door de layer-break op een vaste plek zal de hoeveelheid die je erop krijgt (bijna zeker) kleiner zijn dan de maximale grootte. Dus als er geen dual-layer dvd's te koop zijn die (net) wat meer ruimte bieden dan de huidige, dan gaat het m.i. (zeker) niet lukken.

Tijs.

allemaal bedankt voor de reacties ik gebruik verbatums dl en ze zeggen dat het moet lukken om hem daar op weg te schrijven ik krijg alleen nu een error code kunnen jullie me daar van af helpen want dan zou ik er moeten zijn het gaat om de i/0 error

WELKE i/o error? Je hebt daar nog niets over geschreven. Ik zou (als ik jou was) zowiezo even googelen op de foutmelding.

Ik zou vermoeden dat dat aan een paar dingen kan liggen (combinaties zijn mogelijk):
a. Het te branden bestand is niet (helemaal) goed. [Het bestand zou dus onvolledig/corrupt kunnen zijn.]
b. Te veel (schijf-)activiteit op de pc op het moment van branden (en/of te hoge schrijfsnelheid)
c. Filters (bijv. te danken aan andere CD/DVD gerelateerde (brand-)apparatuur. Kijk of CD/DVD Magic je helpt (downloaden, erop rechtsklikken en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren", knop Fix klikken, PC herstarten, opnieuw proberen te branden.)
d. Vervuiling van de lenzen van de brander
e. Brander helemaal kapot

Tijs.

ok luister ik heb het probleem gevonden het branden dat lukt nu gewoon je moet verbatums dl dvd gebruiken dan komt het goed

allen nou is het probleem dat mijn x box zegt dat de dick niet lees baar is of dat ik hem schoon moet maken moet de x box dan ook geupdate woorden of ???????

ok luister ik heb het probleem gevonden het branden dat lukt nu gewoon je moet verbatums dl dvd gebruiken dan komt het goed

allen nou is het probleem dat mijn x box zegt dat de disk niet lees baar is of dat ik hem schoon moet maken moet de x box dan ook geupdate woorden of ???????

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet daar niet/weinig van, maar ik vermoed dat de xbox eerst omgebouwd moet worden voordat dergelijke gedownloade software bruikbaar is.

Stel dat je overweegt om 'm te laten ombouwen: Zoek eerst uit welke gevolgen daaraan zitten (ik denk hierbij aan blokkade voor online gamen (Xbox Live) etc., als het gedetecteerd wordt, automatische ban van je Xbox Live account etc.)
Persoonlijk zou ik een Xbox nooit (laten) ombouwen, maar dat is mijn mening.

Tijs.

Laatst bewerkt:
@tyfoon7
Welkom op Helpmij ;)
Het was niet direct nodig om een nieuw topic te starten voor je probleem omdat het nog steeds over hetzelfde gaat.
Daarom heb ik de topics samengevoegd.
Succes verder op ons forum.

ja de bo is al ogebouwd ensen dus ik weet eht niet waar het dan aan ligt ????????

Enige wat ik ervan weet is dat je op een bepaalde plek een layer-break moet hebben (dus dat 'de rest' van het spel op 'de andere layer' van de DL dvd geschreven moet worden).
Heb je je in ImgBurn daar wel aan gehouden?

Meer weet ik er niet van. Ik meld me verder nu af van deze vraag.

Tijs.

en hoe bepaal je dan waar de layer moet komen daar heb ik nog niks over gelezen

Met het risico dat mijn posting wordt gedelete vond ik deze weblink waar die layer-break wordt genoemd.
Niet zelf getest, op eigen risico etc.

EDIT: Gegeven dat je Verbatim DVD's gebruikt en ImgBurn was ik ervan uitgegaan dat je boven gelinkte instructie (of een vergelijkbare) al kende.

Tijs.

Laatst bewerkt:
tijs bedankt ga eff kijken maar heb waarschijnlijk het probleem gevonden ik moet me firmware van me x box ombouwen dus vernieuwen om dat er bij mij een aude in zit en de spellen van tegenwoordig 3.0 nodig hebben maar bedankt voor het reageren

@FTWLTG: Dat staat al in de link die ik eerder gaf in posting #13 ..........

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan