X-fi xtreme audio probleem! help plz!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruus

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2008
Berichten
5
Ik heb deze week perongeluk mijn geluids kaart uit mijn pc getrokken, omdat deze niet goed bevestigd zat. het probleem is nu dat hij het niet meer doet! ik heb geprobeert hem aan de praat te krijgen door de drivers te deinstaleren maar vervolgens wilt hij ze niet meer instaleren omdat hij zegt dat het onderdeel niet voorkomt in mijn computer, wel zegt de computer telkens als ik opstart dat er nieuwe hardware is gevonden

iemand enig idee wat ik moet doen ?

plz help! (K) bruus
 
en dat heb je gedaan toen de pc aan was ?
probeer een ander pci slot als het om een pci kaart gaat.
of het slot op het moederbord is beschadigt of de kaard is nu defect
het kan ook zijn bijde. probeer het om zekker te zijn.
 
en dat heb je gedaan toen de pc aan was ?
probeer een ander pci slot als het om een pci kaart gaat.
of het slot op het moederbord is beschadigt of de kaard is nu defect
het kan ook zijn bijde. probeer het om zekker te zijn.

ik denk niet dat de kaart kapot is , en andere pci slot werkt ook niet de pc zelf zegt namelijk dat er nieuwe hardware is. dus hij reageert er nog wel op ook zijn er geen tekens van kortsluiting ( ik heb mij laten vertelen dat je dit kan zien aan zwarte puntjes)
 
ik denk niet dat de kaart kapot is , en andere pci slot werkt ook niet de pc zelf zegt namelijk dat er nieuwe hardware is. dus hij reageert er nog wel op ook zijn er geen tekens van kortsluiting ( ik heb mij laten vertelen dat je dit kan zien aan zwarte puntjes)

om dat je geen zwarte punten ziet wil nog niet zegen dat deze toch beschadigt is.
wat gebeurd er dan je zegt nieuw hardware melding woord gegeven wat is dan het probleem.
instaleer de driver niet ?
probeer anders de laaste versie van creative.com.
 
om dat je geen zwarte punten ziet wil nog niet zegen dat deze toch beschadigt is.
wat gebeurd er dan je zegt nieuw hardware melding woord gegeven wat is dan het probleem.
instaleer de driver niet ?
probeer anders de laaste versie van creative.com.

Hij zegt dat er nieuwe hardware is gevonden dus ik denk dat de kaart nog wel werkt, het probleem is dat als ik de DRIVER wil instaleren de software zegt dat ik geen onderdeel in me pc heb zitten en dat ik deze eerst moet aansluiten, het is de goede driver van de bijgeleverde cd, de nieuwste driver van creative is alleen iets van een audio console niet een driver zelf, deze wilt wel instaleren maar het maakt geen verschil
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan