X fire screenshot

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo,

Als ik bij X Fire een screenshot wil maken in een game doet hij dit niet ik moet de toetscombinatie: Scroll Lock+S indrukken de toetscombinatie zou ik ook graag willen veranderen in de standaard toetscombinatie van Windows: Ctrl+C+Printscreen.
Maar ik snap wel waarom hij het niet doet als je bij bijlage kijkt zie je dat screenshot uitstaat maar hoe zet ik hem dan aan.(best een domme vraag maar ik kan het echt niet vinden:o)

Alvast bedankt!

Bijlagen

• X Fire.jpg
    X Fire.jpg
    51,8 KB · Weergaven: 37
Ik heb ontdekt dat deze game gewoon te oud is en dat het niet lukt nou heb k nog een game Crysis en Crysis Warhead en daarbij lukt ook geen van beiden een screenshot maken of video het lukt niet maar ik zie bij alle games die x fire kent wel crysis en daarbij duidenlijk staant dat je foto's en video's kunt maken en ook vaak zat gezien... Wat doe ik fout?

Ik zou eens naar de xfire forums gaan, en daar vragen wat er aan de hand is.

Je kunt de sneltoetsen altijd instellen door op extra's --> opties te klikken, en dan in de tab 'chatten' de keybindings aan te passen.

Al geprobeerd om toetstencombinatie te veranderen maar is niet gelukt.
En ik heb al op x fire een vraag gezet maar ik dacht dat ik net zo goed hier ook een vraag kon stellen erover.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan